اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن ارومیه اعلام کرد

رونمایی از گزینه وحدت شیعه و سنی در آذربایجان‌غربی

امام جمعه اهل تسنن ارومیه با اشاره به حضور گسترده ترک و کرد در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه، گفت: امروز ترک و کرد در آذربایجان غربی وحدت و اقتدار خود را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند.

رونمایی از گزینه وحدت شیعه و سنی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا عبدالقادر بیضاوی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز ترک و کرد، شیعه و سنی، مرد و زن، کوچک و بزرگ آمده‌اند تا بار دیگر تلنگری بر جان دشمنان نظام وارد کنند و اوج اقتدار خود را در برابر آنان به نمایش بگذارند.

وی 22 بهمن را نقطه عطفی در تاریخ ایران عنوان کرد و گفت: این تحول بزرگ تأثیر ویژه‌ای در آینده تمام کشورهای اسلامی دارد.

بیضاوی بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را نتیجه کار بزرگ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز چشم امید ملت‌های ستمدیده جهان به ایرانیان است.

وی با تأکید بر اینکه امروز دوست و دشمن در خارج از مرزهای ایران نیز اخبار 22 بهمن ایران اسلامی را دنبال می‌کنند، گفت: دوستان با دیدن اجتماع پرشور مردم احساس شور و شعف می‌کنند.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه با اشاره به اینکه دیدن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه لرزه‌ای بر دشمنان اسلام می‌اندازد، گفت: اکنون بسیاری از بدخواهان با ترس و وحشت اخبار ما را رصد می‌کنند.

بیضاوی با اشاره به اینکه دشمن از سال‌ها پیش از توطئه نفوذ در مرزهای خاکی و دل‌های نفوس مردم ناامید شده است، گفت: با این وجود برخی از بیگانگان تصور می‌کردند فشارهای اقتصادی، تهدیدها و زورگویی‌هایشان علیه ملت آزادی‌خواه ایران بالاخره اثر خواهد کرد ولی امروز برای بار چندم ملت ایران ثابت کردند به معنای واقعی کلمه همیشه در صحنه هستند.

وی عشق به رهبری را آمیخته شده با خون جوانان این ملت عنوان کرد و گفت: مشاهده حضور عظیم مردم آذربایجان غربی که ترکیبی از قومیت‌های مختلف است، نمونه بارزی از نمایش وحدت و اقتدار ملت ایران در عرصه‌های دفاع از منافع ملی است.

بیضاوی تصریح کرد: امروز ترک و کرد، شیعه و سنی، مرد و زن و کوچک و بزرگ آمده‌اند تا بار دیگر تلنگری بر جان دشمنان نظام وارد کنند و اوج اقتدار خود را در برابر آنان به نمایش گذارند.

انتهای پیام/61006/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول