اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی/ قزوین

راهپیمایی 22 بهمن؛ روزخنثی‌سازی توطئه‌های سیاه دشمنان

راهپیمایی 22 بهمن، نمایش اقتدار و صلابت مردم و نظام اسلامی و نیز روز خنثی‌سازی توطئه‌های سیاه و مقاصد شوم دشمنان است.

راهپیمایی 22 بهمن؛ روزخنثی‌سازی توطئه‌های سیاه دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هر سال در روز 22 بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

در راهپیمایی 22 بهمن مردم شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

مردم شهرستان آبیک نیز هم‌زمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و ثابت کردند که مدافع انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های نظام بوده و باقی خواهند ماند.

برای تهیه گزارش به سراغ مسئولان رفتیم و نظراتشان را در خصوص راهپیمایی امسال جویا شدیم.

*مردم پای نظام و ولایت ایستاده‌اند

فرماندار شهرستان آبیک به خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این واقعیت است که مردم پس از 35 سال هنوز پشتیبان واقعی نظام و دولتمردان هستند.

عبدالحسین داداشی افزود: مردم با حضور خوب، آگاهان و پررنگ خود ثابت کردند که مدافع آرمان‌های انقلاب بوده و به عنوان پشتوانه در همه مذاکرات بین‌المللی از اصول اولیه مسئولان محسوب می‌شوند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را یادآور تجدید عهد و پیمان مردم با اسلام و ولایت و نیز تقویت انسجام و  وحدت همه اقوام ایرانی ذکر کرد و ادامه داد: مردم ثابت کردند که در برابر ظلم و ستم کوتاه نیامده و هیچ‌گاه در برابر دشمنان زانو نخواهند زد.

این مسئول تصریح کرد: در طی 35 سال اخیر هر سال نسبت به سال گذشته شاهد پیشرفت و ترقی در کشور بوده‌ایم و نسبت به انقلاب‌های همطراز دیگر روند رو به رشد و تعالی داشته‌ایم که مهم‌ترین دلیل آن تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و همدلی و وحدت بین مسئولان با مردم بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ثابت کردند که اسلام  و نظام را دوست دارند و پای نظام و ولایت ایستاده‌اند و حامی دولت و مسئولان هستند.

داداشی اذعان کرد: با توجه به حضور رسانه‌های دنیا و پوشش نمایش مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، قطعا  در تغییر در سیاست‌های برخوردی دنیا  و در روند مذاکرات تاثیرگذار خواهد بود. مردم با حضور گسترده در راهپیمایی نشان دادند که با اصل نظام موافق هستند و پا به پای مقام عظمای ولایت گام برداشته و توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

*راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان‌شکن به دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی محکم، دندان‌شکن و قاطع به یاوه‌گویی‌های متعدد دشمنان است.

حمزه برین افزود: دشمنان شناخت جامع و کاملی از ملت ایران ندارند چرا که اگر شناخت داشتند نه تهدید می‌کردند و نه با حداقل، تطمیع می‌شدند. مردم با شرکت پرشور خود در راهپیمایی  22 بهمن نشان دادند که حافظ  و مدافع اصول و ارزش‌های نظام اسلامی بوده و با وحدت و انسجام همراه و همگام مسئولان هستند. مردم با حضور خود، پوزه دشمنان را به خاک مالیده و سیلی محکمی بر صورت دشمنان زدند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: رهبری‌های مقام معظم رهبری با ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای مردم و مسئولان گره خورده و توانسته همه سلایق و علایق را ذیل ارزش‌های اسلام کنار هم قرار داده و همه آحاد جامعه مدافع اسلام و انقلاب باشند.

برین تصریح کرد: 35 سال پیش، دشمنان سیلی محکمی از ملت ایران خوردند و اکنون از تعدی به خاک و باورهای دینی مردم مأیوس شده‌اند.

وی با ذکر اینکه نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای بسیاری دارد، اضافه کرد: علی‌رغم اینکه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف با تهدیدات و مشکلاتی مواجه است ولی امروز به توانمندی لازمی در زمینه نظامی دست یافته و قدرت برتر منطقه است و حرفی برای گفتن دارد؛ گرچه از نظر علمی نیز رشد غیر قابل توصیفی داشته است.

این مسئول اذعان کرد: ایران اسلامی همچنین در زمینه نانو، هسته‌ای و پزشکی جزو کشورهای مطرح دنیا است و از لحاظ امنیت، امن‌ترین کشور و موثرترین کشور در تحولات جهانی است.

*راهپیمایی 22 بهمن برنامه ملی، فرهنگی و انقلابی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک نیز به خبرنگار فارس گفت: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب ثبت شده و هیچ گاه مردم این برنامه فرهنگی، ملی، اسلامی و انقلابی را فراموش نمی‌کنند.

محمدحسین نصیری افزود: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن همانند سال‌های گذشته، مشت محکمی بر دهان نظام سلطه‌زده و ثابت کردند که پای اصل نظام، ولایت، آرمان‌های انقلاب و قانون اساسی ایستاده‌اند و هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنند. حضور پررنگ و پرشور مردم سبب شد دشمنان ناامیدتر شده و چندین گام عقب‌نشینی کنند.

این مسئول تصریح کرد: اعتقاد داریم که خدای متعال و امام زمان (عج) پشتیبان انقلاب اسلامی هستند به همین دلیل با رهنمودهای حکیمانه رهبری و وجود مردمی شجاع و همیشه در صحنه دشمنان نمی‌توانند پیشروی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی ثابت کردند که  در شرایط فعلی، محکم و استوار پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند و گوش به فرمان رهبری هستند و نه یک قدم عقب و نه یک قدم جلو قرار دارند.

نصیری تصریح کرد: مردم ثابت کردند که با هم وحدت و انسجام دارند و هوشیاری خود را در برابر ترفندها و حیله‌های دشمنان حفظ کرده‌اند.

وی اضافه کرد: گرچه تحریم‌ها، مشکلات و فشارهایی بر مردم وارد شده است ولی باید با صبر و شکیبایی برای رسیدن به قله‌های رفیع گام برداریم. مردم در این راهپیمایی نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و برای رسیدن انقلاب به سمت تعالی همه گوش به فرمان رهبری هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک افزود: امروز دنیا به ایران اسلامی چشم دوخته است ولی خواهد دید که همه ید واحده هستند و در مسیر مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند.

* 22 بهمن جشن سیاسی و اجتماعی مردم است

مدیر آموزش  و پرورش شهرستان آبیک 22 بهمن  را جشن اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و ملی مردم ایران ذکر کرد و اظهار داشت: در 22 بهمن اسلامیت نظام و ارزش معنوی نظام معرفی شد و در واقع به تحقق  آیه اکملت لکم دینکم شباهت دارد.

احمد نوروزی افزود: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ظالمان و زورگویان را از کشور خارج کرد و به اسلام حیاتی دوباره بخشید.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک پدیده ماندگار قرن معاصر است و روز به روز بر شعاع تابش و  نورانیت آن وسیع‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

این مسئول رهبری و نقش دینی ایشان، اعتقاد به باورهای دینی و وحدت مردم را سه عامل مهم ایجاد انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: این سه مقوله زنجیروار به هم متصل هستند و در طی 35 سال سبب پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: مردم باید با حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بقای انقلاب را تحقق ببخشند، حضور دانش‌آموزان با خانواده‌هایشان در راهپیمایی 22 بهمن شور و حال خاصی به راهپیمایی بخشیده است که در تعلیم و تربیت اسلامی و انقلابی فرزندانشان نیز موثر خواهد بود.

انتهای پیام/77006/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول