اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجلی سی‌وپنجمین حماسه حضور ایران اسلامی / جنوب کرمان

مردم جنوب کرمان با حضور پرشور در یوم‌الله 22 بهمن حماسه آفریدند

مردم جنوب کرمان با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همگام با ملت ایران حماسه آفریدند.

مردم جنوب کرمان با حضور پرشور در یوم‌الله 22 بهمن حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مردم این خطه از ایران اسلامی امروز با حضور پرشور و با بصیرت خود در حماسه حضور بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، ولایت فقیه و شهدای انقلاب تجدیدبیعت کرده و بر ایستادگی بر سر آرمان‌های انقلاب تأکید کردند.

مردم شهرستان‌های جنوب کرمان از جمله جیرفت امروز شعار «مرگ بر آمریکا» را رساتر فریاد زدند تا سردمداران و یاوه‌گویان آمریکایی بدانند که ملت ایران در جای جای این سرزمین پشتیبان این انقلاب هستند و کسی حق توهین و تعرض به آنها را ندارد.

قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و غیرتمند جنوب کرمان اعم از جوانان و نوجوانان، سالخوردگان، کودکان و ... در حماسه امروز، یوم‌الله 22 بهمن 92 را به یادماندنی کردند و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

امت شهیدپرور جنوب کرمان با سردادن شعارهای دشمن‌شکن و با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی و عکس‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی غریو «الله‌اکبر» سر دادند و نفرت و انزجار خود را از استکبار به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگاران فارس از کهنوج، قلعه‌گنج، فاریاب، رودبار و منوجان در جنوب کرمان، مردم این شهرستان‌ها نیز از صبح امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی حماسه‌ای دیگر آفریدند و به استکبار جهانی نشان دادند که ایران اسلامی پرخروش‌تر و پرصلابت‌تر از همیشه بر آرمان‌های خود پافشاری دارد.

انتهای پیام/2655/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول