اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

22 بهمن روز اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است

فرماندار چالدران گفت: 22 بهمن نماد و روز اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

22 بهمن روز اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه مذاکرات بعدی ژنو بعد از 22 بهمن اتفاق می‌افتد حضور گسترده مردم و شعارهای که داده می‌شود حمایت و مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن در نوع مذاکرات دولتمردان موثر است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم نشان می‌دهد مردم همچنان در صحنه هستند و شعارهای در حمایت از غنی‌سازی و حق مسلم نسبت به انرژی هسته‌ای خواهد بود و با توجه به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن، مشارکت حداکثری مردم ضروری است.

قلی‌پور ابراز داشت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن راس ساعت 11 از میدان صفوی آغاز و با عبور از خیابان امام و میدان شهید فهمیده ادامه دارد و میدان سیدالشهدا جوار مزار شهدا تجمع پایانی خواهد بود و سخنرانی و قرائت قطع‌نامه پایانی انجام می‌یابد.

وی تصریح کرد: روز 22 بهمن، روز برتری قدرت اراده الهی بر مکر دشمنان و یادآور نقش‌آفرینی عقیده و بیدادگری تحت زعامت بزرگ مرد تاریخ جهان اسلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

قلی‌پور یادآور شد: مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان می‌دهند و این موضوع نشان از توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه تجدید میثاق با آرمان‌های بلند خمینی کبیر (ره) و شهدای انقلاب است، خاطرنشان کرد: در یوم‌الله 22 بهمن ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران ریشه‌کن شد و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.

فرماندار چالدران متذکر شد: هر سال در یوم‌الله 22 بهمن ملت ایران برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری در راهپیمایی شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی حتی سال‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کنند.

انتهای پیام/61005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول