اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر آموزش و پرورش سوادکوه:

مدارس سوادکوه هوشمند می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه با تاکید بر لزوم مشارکت عمومی و حمایت از هوشمندسازی مدارس، گفت: مدارس سوادکوه هوشمند می‌شوند.

مدارس سوادکوه هوشمند می‌شوند

غلامرضا افشون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به لزوم هوشمندسازی مدارس در سوادکوه، افزود: طرح فناوری و ارتباطات که در اصطلاح «فاوا» نامیده می‌شود به صورت ابتکاری شهرستانی به صورت کارگاه آموزشی و نمایشگاهی با هدف استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس برای روزهای 21 و عصر 22 بهمن در شهرهای زیراب و پل سفید برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه با یادآوری این نکته که مدارس هوشمند حداقل دارای یک تابلوی فعال مجهز به رایانه است، افزود: مدارس هوشمند به صورت رابطه تعاملی و بین معلم و دانش‌آموز و مشارکت فعال دانش‌آموز و ارتقای دانش معلمان با استفاده از فناوری‌های نوین همراه است.

وی به بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از نمایشگاه فناوری ارتباطات و اطلاعات اشاره کرد و با تاکید بر اینکه تابلو فعال و لوازم مربوط به آن برای کلاس‌های هوشمند ضروری است، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه دو روزه هوشمندسازی مدارس برای آشنایی دانش‌آموزان و معلمان و والدین برای آشنایی با آن و جذب حمایت‌های مختلف از آنان است.

افشون با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس سوادکوه با مشارکت و حمایت‌های همه سوادکوهی‌ها به دست می‌آید، گفت: برنامه‌ریزی‌های کوتاه و میان مدت برای هوشمندسازی مدارس سوادکوه انجام شده است که در برنامه کوتاه مدت شش ماهه معاونان اجرایی و مدیران و معلمان پایه ششم و اعضای ستادی مدارس در در کلاس ارتقای شغلی شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه، اذعان داشت: در برنامه میان مدت دو ساله ارتقای دانش معلمان در اولویت طرح‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/86015/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول