اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‌آموزان برتر و نخبه مدارس خارگ تجلیل شدتد

به مناسبت دهه فجر، از دانش‌آموزان برتر و نخبه مدارس خارگ تجلیل شد.

دانش‌آموزان برتر و نخبه مدارس خارگ تجلیل شدتد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور امام جمعه، رئیس آموزش و پرورش، شهردار و مسئولان محلی خارگ، از دانش آموزان برتر و نخبه دبیرستان دوره دوم دکتر شریعتی خارگ تجلیل شد.

امام جمعه خارگ در این مراسم با تبریک سی و پنجمین بهار انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، زمینه ساز پیشرفت و استقلال کشور بوده است.

حجت‌الاسلام موسی کمالی افزود: انقلاب به واسطه حضور جوانانی مثل شما در آن زمان پیروز شد و پدران شما که آن روز جوان بودند، این حماسه را رقم زدند و پس از انقلاب نیز جوانان برومندی همچون شما، پیشرفت علمی کشور را سبب شدند و حالا شاهد این هستیم که در بحث هسته‌ای خودکفا و پیشرفته شده‌ایم و به غنی سازی سوخت 20 درصد دست یافتیم و این در حالی بود که در تمامی کشورها به روی ما بسته بود.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: ما توانستیم سانتریفیوژها را بومی‌سازی کنیم و این کار را جوانان ما انجام دادند و دنیا را حیرت زده کردند و اگر این مذاکرات به هر نحوی به نتیجه نرسد و غنی‌سازی از سرگیری شود، ما قادر خواهیم بود که حتی تا 50 درصد و 90 درصد نیز غنی سازی را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: این انقلاب به ما استقلال داد و از این به بعد نیاز به فعالیت شما و استعدادتان دارد و لذا خود را دست کم نگیرید و ما از همین جزیره معاون وزیر و مسئولان بلند پایه‌ای داشتیم و تنها باید بخواهیم و قدر خودتان را بدانید.

کمالی تصریح کرد: یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب وجود امام خمینی (ره) بود که پس از وی نیز وجود رهبری به ادامه استقلال و عزت این کشور کمک کرد و تاثیر وجود امام را در مقایسه با انقلاب مردم مصر به وضوح می‌توانید ببینید که انقلاب آن‌ها با وجود تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت، حتی یکسال نیز دوام نیاورد.

این مراسم با هنرنمایی گروه رزمی و حرکات نمایشی آن  ‌ها ادامه یافت و در پایان، دانش‌آموزان برتر و نخبه مدرسه دکتر شریعتی خارگ مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/66006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول