اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

انقلاب، ایران را از جزیره‌ای امن برای مستکبران به قلب تپنده دنیا تبدیل کرد

امام جمعه بیرجند اذعان داشت: انقلاب، ایران را از جزیره‌ای امن برای مستکبران به قلب تپنده دنیا تبدیل کرد.

انقلاب، ایران را از جزیره‌ای امن برای مستکبران به قلب تپنده دنیا تبدیل کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یوم‌الله 22 بهمن‌ ماه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بر امت بزرگمان، مردم استان مبارک باشد.

وی تصریح کرد: امروز روزی است که انقلاب اسلامی با محوریت قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) آغاز شده و در سطح دنیا جایگاه خودش را باز کرده است.

امام جمعه بیرجند اذعان داشت: فرزندان این آب و خاک و این ملت با هشت سال دفاع مقدس و با مبارزات خود در صحنه‌های علمی و تلاش‌های خوبی که کردند جایگاه ایران اسلامی را از یک جزیره امنی برای مستکبران به قلب تپنده‌ دنیا تبدیل کردند.

رضایی تصریح کرد: امروز روز حادثه است روزی که باید همه در صحنه باشند.

وی افزود: از ملت بزرگوارمان این انتظار می‌رود که به پاس احترام خون شهدا و امام عظیم‌الشان انقلاب و به پاس درایت، زحمات و عنایاتی که رهبر بزرگوارمان دارند با همه وجود به صحنه آمده و قلب امام زمان (عج) و قلب مستضعفین عالم و روح امام و شهدا را شاد کنند.

امام جمعه بیرجند گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه یک‌بار دیگر با اخلاص و عرفان و ثبات قدمشان به همه مستکبران عالم این پیام را برسانند که ایران اسلامی و انقلاب دیگر قابل بازگشت به گذشته نیست.

رضایی یادآور شد: ایران اسلامی می‌رود تا مرکزی شود برای تمامی آزادگان جهان و ان‌شا‌الله انقلاب اسلامی یعنی اندیشه امام، اندیشه قرآنی و اسلامی شکوفا می‌شود.

وی با بیان این‌که ما اهل تجاوز و لشکر‌کشی به کشوری نیستیم، متذکر شد: کشور ما منطق و اندیشه دارد و اندیشه ما می‌رود تا جهان را تصرف کند.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که غرب چاره‌ای ندارد جزء این‌که به معارف قرآن و فرهنگ اهل بیت‌(ع) روی آورد.

رضایی ادامه داد: استکبار و مستکبران از روی‌آوردن به معارف قرآن و اهل‌بیت (ع) می‌ترسد چراکه در حال حاضر زمینه برای گسترش فرهنگ اسلامی در سطح دنیا آماده شده است.

وی اظهار کرد: مسلمانان، بیداری اسلامی و پیروی از انقلاب ما در جهان ایجاد شده است و این زمینه‌ها استکبار و کسانی که در کاخ‌های شیشه‌ای نشسته‌اند را هر روز بیشتر به وحشت می‌اندازد.

امام جمعه بیرجند یادآور شد: حرف‌ها و صحبت‌هایی که استکبار و دشمنان به زبان جاری می‌کنند حاکی از ضعف و ذلت درونی خودشان است.

رضایی با اشاره به فرمایشات امام (ره) که انقلاب ما انفجار نور بود، افزود: این نور زمین را خواهد گرفت تا زمینه‌های اثبات حاکمیت امام زمان (عج) باشد.

وی ادامه داد: به تعمیر امیر مومنان علی (ع) امروز روز استقامت است و امید است ملت ما یک‌بار دیگر چشم استکبار را کور کرده و قلب امام زمان (عج)، روح امام و شهدا را با حضور جامع و کامل و هنرمندانه یعنی خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه شاد کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان این‌که مردم هنرمندانه باید در این راهپیمایی شرکت کنند، گفت: در این راهپیمایی هر کس هر هنری برای مبارزه با استکبار دارد بروز دهد و یک‌بار دیگر با حضور هنرمندانه خود یاران و دوستان انقلاب را شاد و دشمنان انقلاب را مایوس کنند. 

انتهای پیام/69017/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول