اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

آمریکا در مباحث بین‌المللی به دنبال حفظ منافع اسرائیل است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: تمامی اهداف آمریکا در دفاع از منافع رژیم غاصب صهیونیستی در دو دوره مذاکرات ژنو به خوبی مشخص و نمایان است.

آمریکا در مباحث بین‌المللی به دنبال حفظ منافع اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه دبیرکل سازمان ملل متحد یک روز از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در کنفرانس ژنو دو دعوت می‌کند و روزی دیگر دعوتش را پس می‌گیرد، اظهار داشت: دبیرکل سازمان ملل متحد با فشار آمریکا و غرب دعوتش را پس گرفت.

وی تصریح کرد: دلیل فشار آمریکا بر دبیرکل سازمان ملل موضع‌گیری قاطع وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت بیرجند اذعان داشت: وزیر امور خارجه ما به خوبی موضع ایران را اعلام کرد که جمهوری اسلامی بدون هیچ‌گونه قید و شرطی در این مذاکرات شرکت می‌کند.

نوفرستی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل موفقیت ملت ایران در پیروزی انقلاب و عبور از فتنه‌ها، بصیرت و وحدت مردم با ولایت بوده است، افزود: امروز باید در مقابل دشمنان مقتدرانه عمل کنیم.

وی، یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی را ایجاد پیوند مردم با ولایت فقیه دانست و گفت: در حال حاضر 35 سال از این پیوند می‌گذرد و هر روز که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، این پیوند محکمتر می‌شود.

امام جمعه موقت بیرجند به چهارم بهمن‌ماه 57 سالروز صدور فرمان بختیار برای بستن فرودگاه‌ها و ممانعت از ورود امام به ایران اشاره کرد و گفت: بر خلاف تمام کارشکنی‌های دشمنان انقلاب، امام خمینی(ره) به راهی که انتخاب کرده بود و به ملت ایران، باور داشت و این انقلاب را به پیروزی رساند.

نوفرستی بر اهمیت حرکت در مسیر آموزه‌های دینی به ویژه در جامعه اسلامی تاکید کرد و متذکر شد: مدیران و مسئولان جامعه اسلامی باید بر اساس آموزه‌های دینی و اسلامی جامعه را مدیریت کنند که این گامی اساسی در ایجاد تمدن اسلامی و هدف بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: برای رسیدن بشر به تعالی، پیشرفت در زمینه‌های گوناگون از جمله علم، اقتصاد، صنعت و سیاست لازم است اما مهمتر از آن رعایت سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تمام وجوه زندگی است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه اساس سلامت جامعه، بنیان خانواده است، خاطرنشان کرد: وقتی محیط خانواده بر اساس سبک زندگی اسلامی شکل بگیرد زمینه سلامت جامعه بشری فراهم و تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود زیرا دشمن فروپاشی بنیان خانواده را مورد هدف قرار داده است.

انتهای پیام/69008/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول