اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه دانشگاه جامع گلستان به مناسبت 22 بهمن

دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‎های اسلامی است

به مناسبت یوم‎الله 22 بهمن 1392 و سی‎و‎پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان گلستان بیانیه‎ای را صادر کرده است.

دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزش‎های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان به مناسبت یوم‎الله 22 بهمن 1392 و سی‎و‎پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‎ای را صادر کرده که متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‎های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ما است که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‎مانند به شمار می‌رود. دهه انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه‎ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هر چه تمام‎تر برگزار شود.

انقلاب اسلامی، سرآغازی برای بازسازی و یا حتی تمدن اسلامی شده است به‎طوری‎ که پس از انقلاب اسلامی، تلاش‌های بسیاری در زمینه‎های مختلف از جمله تکنولوژی، اقتصاد، انرژی هسته‌ای و سلول‎های بنیادی برای رشد و توسعه آغاز شده است. موفقیت هر ساله جوانان ایرانی در دستیابی به مقامات جهانی در المپیادهای علمی در رشته‌های مختلف در رقابت با کشورهای پیشرفته علمی یکی از شواهد رشد و توسعه علمی کشور در سال‌های پس از انقلاب است. هم اکنون شاهدیم که ایران اسلامی در بسیاری از فناوری‌ها نه تنها خودکفا شده بلکه به کشور صادر کننده خدمات فنی مهندسی در حوزه‎های مختلف تبدیل شده است. در عرصه علوم نوین، دانشمندان ایرانی توانسته‌اند تا مرزهای جدید دانش بشری پیش روند و در مواردی نیز از این مرزها عبور کنند.

امروزه با وجود پیشرفت‌های چشمگیر جوانان ایران اسلامی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف علمی، دشمنان را بر آن داشته است تا خصومت‎های خود را بیش از پیش ادامه داده و از هیچ حرکتی برای تضعیف و جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی دریغ نکنند.

در این شرایط است که دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی باید هرچه بیشتر در راستای اعتلای ایران اسلامی و تشدید استکبارستیزی آحاد مردم جامعه نقش آفرینی کنند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، استواری خود را بر عهد و پیمان با معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) اعلام نموده و بر اساس رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت‎‌الله خامنه‌‌ای (مد ظله العالی) آماده حضور پرشور در یوم الله 22 بهمن است.

انتهای پیام/83004/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول