اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رجبی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

حضور مردم در 22 بهمن هشداری برای گروه 1+5

قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) گفت: کشورهای مذاکره‌کننده هسته‌ای در ژنو بدانند که مردم به دنبال احقاق حق خود هستند و قدمی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

حضور مردم در 22 بهمن هشداری برای گروه 1+5

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک فرا رسیدن 22 بهمن اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام از هر زمان دیگری در مقام تهدید نظام برآمده‌اند هرچند که پوشالی بودن جهان استکبار برای ملت ایران ثابت شده است، اما بدون شک حضور ملت ایران به دشمنان نشان خواهد داد که مردم هنوز به آرمان‌های امام راحل پایبند هستند و هیچ چیز نمی‌تواند آنها را از انقلاب جدا کند.

وی در ادامه افزود: تهدیدهای آمریکا بعد از مذاکرات ژنو هر روز بیشتر شده و شاهد هستیم توهم این دارند که مردم به خاطر تحریم‌ها حاضر هستند از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب کوتاه بیایند.

رجبی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در روز 22 بهمن نشان‌دهنده آمادگی مردم برای مقابله با نظام استکبار است که در شرایط حساس امروز حضور مردم باید پررنگ‌تر و جدی‌تر از قبل بوده تا حضورشان مشتی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان باشد.

قائم مقام موسسه امام خمینی(ره) گفت: حضور مردم برای کسانی که انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده‌اند نیز امیدی برای ادامه مبارزات خود با استکبار جهانی است و این حضور می‌تواند پشتوانه قوی برای جبهه مقاومت که در مقابله با رژیم صهیونیستی هستند، باشد.

وی این حضور را نشانه وفاداری مردم به آرمان‌های امام راحل دانست و تصریح کرد: وفاداری نسل جوان به امام که اصلا وی را ندیده‌اند برای دشمنان و رژیم غاصب صهیونیستی روشن خواهد کرد که نمی‌توانند به ایران کوچکترین تعرضی داشته باشند و این جوانان همانند دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان مقابله و ایستادگی خواهند داشت.

حجت‌الاسلام رجبی بیان کرد: در راستای وفاداری نسل جوان و مقابله آنها با رژیم صهیونیستی، اسرائیل افول خود را بیشتر از پیش احساس خواهد کرد چون ملت و مردمی که بیش از همه معتقدند رژیم غاصب صهیونیستی غیرقانونی است ایران و جبهه مقاومت است.

وی گفت: نظام از جوانان انتظار دارد همانطور که همیشه آمادگی خود را برای حضور در جبهه مقاومت و حزب‌الله اعلام کرده‌اند این بار با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن آمادگی خود را نشان دهند.

رجبی مطرح کرد: این حضور برای احقاق حق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران که نظام سلطه در صدد زیر سئوال بردن این حق است کمک شایانی می‌کند و از سویی امید و دلگرمی برای گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای است تا با قدرت بیشتری در دور بعدی مذاکرات حاضر شود.

وی حضور باشکوه مردم در حماسه 22 بهمن را هشداری برای گروه 1+5 دانست و گفت: کشورهای مذاکره‌کننده هسته‌ای در ژنو بدانند که مردم به دنبال احقاق حق خود هستند و قدمی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول