اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

121 / بهار92

مختاری‌نیا: 22 بهمن روز حماسه و اقتدار سیاسی است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تکمیل حماسه و اقتدار سیاسی ایرانیان در تمامی جهان است.

مختاری‌نیا: 22 بهمن روز حماسه و اقتدار سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا پیش از ظهر امروز در جشن انقلاب که با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و هفتاد خانوار زیر پوشش کمیته امداد در محل کانون فرهنگی تربیتی ولایت کمیته امداد برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) با پیروزی در انقلاب ارزش‌های انسانی و اسلامی را احیا کرد که محرومیت‌زدایی و توجه به نیازمندان یکی از آن ارزش‌ها است.

به گفت وی، دین مبین اسلام علاوه بر تأکیدات موکد به ارتباط مستمر با خداوند متعال، کمک به نیازمندان و محرومین را نیز مورد توجه ویژه قرار داده که این مهم و توجه به آن در زندگی ائمه اظهار(ع) تجلی داشته و دیده می‌شود.

مختاری‌نیا با بیان اینکه تلاش در رفع نیازمندی‌های محرومین از دغدغه‌های امام راحل بود گفت: توجه و تأکیدات امام راحل به توجه و یاری رساندن به محرومین موجب تشکیل این نهاد ارزشمند به فرمان و توسط امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب بر کسی پوشیده نیست تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مملو از برکات برای ملت ایران بود که آن برکات همچنان در تمامی ادوار تجلی دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه مسئولان باید بر ادامه اهداف و آرمان‌های شهدا و امام راحل در جامعه و میان جوانان تأکید داشته باشند، خاطرنشان کرد: انقلاب ایران در تمامی جهان الگویی ارزشمند و والا برای کشورهای آزادی‌خواه و خواهان استقلال و اسلام است.

این مسئول با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تثبیت می‌شود گفت: روز 22 بهمن روز تجدید میثاق مردم ایران با شهدا و امام راحل است.

به گفته وی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تکمیل حماسه و اقتدار سیاسی ایرانیان در تمامی جهان است.

مختاری‌نیا در پایان از 22 بهمن به عنوان سالروز افتخار، نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت ایران نام برد و گفت: این روز به فکر، اندیشه، قومیت، مذهب و حزب خاصی تعلق ندارد و متعلق به تمام ملت ایران است.

انتهای پیام/79015/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول