اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز:

راهپیمایی 22 بهمن در ۷ نقطه از نطنز برگزار می‌شود

مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی نطنز گفت: مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در هفت نقطه شهرستان نطنز و بادرود برگزار می‌گردد.

راهپیمایی 22 بهمن در ۷ نقطه از نطنز برگزار می‌شود

محمد زکی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران در آستانه سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه شهرستان نطنز به منظور تجدید میثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و شهدا با حضور آگاهانه، پرشور و حماسی خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز ادامه داد در بخش مرکزی راهپیمایی از ساعت 10:30 در دو شهر نطنز و طرقرود برگزار می‌گردد.

همچنین حسنعلی صفاری دبیر ستاد دهه فجر بخش امامزاده (بادرود) نیز در گفت‌وگو با فارس از برنامه ریزی کامل جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن در این بخش خبر داد و گفت: برای نخستین بار در بخش امامزاده (بادرود) در پنج نقطه مراسم راهپیمایی به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود: در سنوات گذشته شهر بادرود ـ شهر خالدآباد ـ روستاهای ده‌آباد و اریسمان شاهد برپایی مراسم راهپیمایی 22 بهمن بودیم که امسال روستای متین آباد نیز به جرگه برگزارکنندگان راهپیمایی خواهد پیوست.

صفاری آغاز مراسم راه پیمایی در شهر بادرود را ساعت 10:30 عنوان کرد و گفت در شهر خالدآباد نیز این مراسم ساعت 11برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/63025/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول