اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس مطرح کرد

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به اظهارات وقیحانه آمریکا

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه 22 بهمن حضور مردم برای دفاع از انقلاب باید چشمگیر باشد، گفت: مردم با حضور منسجم، پاسخ مناسبی به اظهارات وقیحانه دولت آمریکا در قبال ایران بدهند.

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به اظهارات وقیحانه آمریکا

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی خورشید اسلام در جهان تابید، افزود: این انقلاب با اثرگذاری خود، معادلات سیاسی جهان را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی لرزه بر اندام ابرقدرت‌ها انداخت، گفت: 35 سال است که شعاع نور این انقلاب بر دنیا ساطع می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه ملت ایران در طول این 35 سال با قدرت و اقتدار راه عزت و اقتدار و صلابت را طی کرده‌اند، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در استقامت و پایداری ملت دانست.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: این تحریم‌ها و تهدیدها نتوانسته کاری از پیش برد زیرا بعد از گذشت 30 سال شاهد کسب موفقت‌های بسیار در عرصه‌های مختلف هستیم.

کارخانه‌ای با بیان اینکه اوج تحریم‌ها علیه ایران اسلامی همزمان با موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف ایجاد شد، ادامه داد: دشمن با این اقدام می‌خواست زمینه فروپاشی نظام اسلامی و جلوگیری از ظهور انقلاب در کشورهای منطقه را ایجاد کند.

وی با تأکید بر اثرگذاری نظام جمهوری اسلامی در جهان گفت: تا قبل از تأسیس این نظام، جهان دوقطبی شرق و غرب تمام ذخایر مادی کشورها را به غارت می‌بردند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 22 بهمن حضور مردم برای دفاع از انقلاب باید چشمگیر باشد، گفت: مردم با حضور منسجم و پرشور خود، پاسخ مناسبی به اظهارات وقیحانه دولت آمریکا در قبال ایران بدهند.

وی با بیان اینکه هر جا حضور مردم در صحنه پرشورتر بوده دشمن از مواضع تند خود دست کشیده، خواستار توجه به این مهم شد.

کارخانه‌ای در پایان سخنانش گفت: امسال با قدرت بیشتری با حضور میلیونی مردم، «شعار مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهیم.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول