اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

واگذاری خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به دفاتر پیشخوان

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آغاز واگذاری خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

واگذاری خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد شجاعی صبح امروز در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مطابق دستور کار، خدمات قابل واگذاری چندین دستگاه اداری به دفاتر پیشخوان دولت بررسی می‌شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این اقدام را در راستای تسهیل خدمات‌رسانی به مردم، رونق‌بخشی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و حرکت در راستای برون‌سپاری خدمات دولتی است.

شجاعی عنوان کرد: در این راستا خدماتی مانند تشکیل پرونده جهت متقاضیان ایجاد تاسیسات گردشگری و خدمات مسافرتی و تمدید این پرونده‌ها، درخواست تسهیلات مشاغل خانگی و صنایع دستی، صدور کارت راهنمای گردشگری، صدور کارت مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمای گردشگری و ... را می‌توان از خدمات قابل واگذاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری به دفاتر پیشخوان خدمات دولت عنوان کرد.

وی به بررسی خدمات قابل واگذاری شرکت آب و فاضلاب شهری نظیر تغییر نام انشعاب و تغییر کاربری، درخواست‌هایی از جمله تغییر محل نصب انشعاب، جابه‌جایی کنتور، تغییر انشعاب کنتور، اصلاح قبض، خرابی کنتور، تسویه حساب، صدور قبض المثنی، قطع موقت انشعاب و برچیدن دائم انشعاب اشاره کرد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدماتی که به دفاتر پیشخوان واگذار می‌شوند بیشتر مرتبط با مردم هستند اذعان داشت: خدماتی از جمله درخواست‌های تعویض شناسنامه، شناسنامه المثنی، صدور اولین کارت شناسایی ملی، تجدید و المثنی، تغییر نام و نام خانوادگی، ثبت ازدواج و اجرای احکام قطعی دادگاه‌ها در اسناد و چندین مورد که تا پیش از این در اداره کل ثبت احوال ارائه می‌شدند از این به بعد در دفاتر خدمات دولت ارائه می‌شوند.

وی گفت: در همین راستا نحوه واگذاری خدمات احصاء ‌شده دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و شهرداری یاسوج تدوین و برنامه زمان‌بندی ارایه این خدمات نیز در حال بررسی است.

شجاعی عنوان داشت: در راستای همکاری با دفاتر پیشخوان و با مذاکرات انجام شده، از ناظر پولی بانک مرکزی در استان درخواست گردیده تا با تمامی بانک‌های استانی مذاکره و بانکی را که حاضر به ارائه تسهیلات بیشتری است، به کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت معرفی کند.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول