اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در وزارت صنعت، معدن و تجارت

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات برخی از واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی شد.

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در وزارت صنعت، معدن و تجارت

 سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: نشستی به منظور بررسی مشکلات برخی از واحدهای صنعتی استان در دفتر مدیرکل صنایع غیر فلزی در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم.

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این نشست با حضور صادق نیارکی مدیرکل صنایع غیر فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده بانک صنعت و معدن کشور و معاون امور صنایع سازمان صنعت و معدن استان برگزار و مشکلات تسهیلاتی برخی از واحدهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

صمیمی‌دوست با بیان این‌که سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت صنعت و معدن حمایت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار به خصوص در مناطق محروم همچون کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: همکاری‌های لازم جهت بهبود و تسریع در روند واحدهای صنعتی استان به خصوص واحدهای مشکل‌دار در حال انجام است.

معاون امور صنایع صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت تولیدی گز و نبات نشوا یکی از واحدهای استان است که در بازپرداخت تسهیلات دریافتی با مشکلاتی روبه‌رو شده است و طی این نشست مانده بدهی این طرح به صورت پلکانی و در یک دوره پنج ساله تقسیط شد.

وی افزود: جرائم این طرح صنعتی در صورت پرداخت به موقع اقساط بخشیده خواهد شد و سرمایه در گردش در اختیار این واحد صنعتی قرار خواهد گرفت.

صمیمی دوست افزود: نیارکی در این نشست حمایت از تولید به خصوص در استان‌های کم‌تر توسعه‌ یافته را از وظایف و اولویت‌های کاری دولت و وزارت صنعت و معدن دانست.  

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول