اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن درس وفاداری را به دنیا نشان می‌دهند

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه در آستانه یوم‌الله 22 بهمن قرار داریم، گفت: آحاد مردم ولایتمدار استان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن درس وفاداری را به دنیا نشان می‌دهند.

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن درس وفاداری را به دنیا نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی تیپ 130 پیاده ارتش شهید دلجویان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با حضور در جمع کارکنان این تیپ اظهار کرد: مردم ولایتمدار با حمایت از دستاوردهای انقلاب در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت می‌کنند و وفاداری و بصیرت را به دنیا نشان خواهند داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اضافه کرد: ملت غیور ایران اسلامی در اطاعت از امام و رهبری سر از پا نمی‌شناسند.

وی در ادامه ویژگی‌های برجسته حضرت امام (ره) را عنوان کرد و گفت: هدف بزرگ امام این بود که به دنیا ثابت کند اسلام ناب محمدی (ص) توانایی برپایی حکومت بزرگ اسلامی ایرانی را دارد و اسلام؛ عزتمند، توانمند و قدرتمند است که در قبل از انقلاب علم‌زدگی و اسلام‌زدگی بود و می‌گفتند که اسلام افیون ملت‌ها است.

یعقوبی اطاعت از مقام معظم رهبری را اطاعت از امام راحل و امام زمان (عج) و پیامبر اکرم (ص) دانست و افزود: سبک زندگی امام خمینی (ره) برای ما باید الگو باشد و برای پیشرفت باید خودبینی را کنار گذاشته و خدابین باشیم.

وی اظهار کرد: حضرت امام 10 سال مدیریت کلان کشور را عهده‌دار بود که هشت سال دفاع مقدس بود و حضرت امام در این مدت به زیارت و تفریحی نرفتند چرا که ایشان ثواب خدمت به مردم را کمتر از زیارت نمی‌دانستند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول