اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را به هم می‌ریزد

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را به هم می‌ریزد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را به هم می‌ریزد

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه کشورمان در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار دارد انقلاب پس از طی 35 سال ایستادگی در مقابل نظام سلطه به یک قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با اقدامات مسئولان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای به نتیجه خام و خیالی واهی رسیدند، تصریح کرد: دشمنان تصور می‌کنند فشارها و تحریم‌های موجود سبب می‌شود نظام جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شده و در مقابل آنها به سازش تن می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران نشان می‌دهد خیالات و محاسبات دشمنان جایگاهی در اندیشه ملت ایران ندارد، افزود: ملت ایران همیشه ایستادگی و استقامت خود را به جهانیان نشان داده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه مردم برای حفاظت از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران حد و مرز نمی‌شناسند، گفت: لازم است مردم کشورمان یک بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع کرده و وحدت و انسجام خود را به دشمنان به ویژه امریکا نشان دهند.

بابایی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمنان را به هم می‌ریزد، ادامه داد: مردم با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و انسجام خود را به مسلمانان جهان اعلام می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر مسئولیت و بصیرت خود را به رخ جهانیان می‌کشند، ادامه داد: با توجه به مسیر پرفراز و نشیب کشورمان ملت ایران همیشه در صحنه حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران با طرح و توطئه‌چینی و با اجرای کودتاهای مختلف، راه‌اندازی جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه به فکر تجزیه کشورمان بوده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه اتحاد و همدلی ملت ایران دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد، متذکر شد: مردم کشورمان در مراحل مختلف با حضور در صحنه عزت و آزادی خود را به رخ جهانیان می‌کشند.

بابایی با اشاره به اینکه ملت ایران با محاصره اقتصادی کنونی با حضور در صحنه پیام خود را به دشمنان نشان می‌دهند، اذعان داشت: حضور مردم در صحنه تا رسیدن به قله‌های افتخار و سربلندی ادامه می‌یابد.

وی در پایان اذعان داشت: دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان امسال در راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری در کنار دیگر اقشار جامعه با اقتدار و سربلندی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول