اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌‌ای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان البرز اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان البرز را اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان البرز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین آمده است: این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی‌نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است و حضرت امام خمینی (ره) یوم‌الله 22 بهمن را روز شکست «منطق قدرت» استکبار جهانی و طواغیت در برابر «قدرت منطق» ایران اسلامی دانستند.

این بیانیه می‌افزاید: سی و پنج سال پایداری و مقاومت و ایستادگی غیور مردان، شیر زنان ایران اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی‌ها، طمع‌ورزی‌ها دست‌اندازی‌ها و چپاول دارایی‌های مسلمانان و اندیشه‌های ناب اسلامی توسط نظام سلطه، سیلی سختی بود که نظام اسلامی به صورت سلطه‌گران نواخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک این دشمنان زبون و زخم‌خورده انقلاب اسلامی با درماندگی هرچه تمام‌تر به تحریم‌های سخت اقتصادی یک‌جانبه علیه ایران اسلامی دست زده‌اند که این بار نیز با وحدت و اتحاد مردم و مسئولان و پیروی از منویات وحدت بخش مقام معظم رهبری؛ با پاسخ قاطع و اقدام هوشمندانه ملت بصیرت‌مند مواجه خواهند شد و سیلی محکمی از نمایش حماسه حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در روز 22 بهمن نیز خواهد خورد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از آحاد مردم بزرگ و آگاه و فهیم استان قزوین دعوت کرده است بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و پرشور و دشمن‌شکن خود در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در آوردگاه یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» ادامه‌دهنده حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشند.

مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان البرز، در شهر الوند، مزار شهدای گمنام، میدان بسیج میدان لاله، 10 متری امام خمینی به طرف مزار شهدا و محمدیه گلزار شهدای گمنام، میدان امام خمینی، میدان امام حسین (ع)، مسجد جامع است.

مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در بیدستان محل تجمع مسجد سید الشهدا، خیابان طالقانی، خیابان توحید، مزار شهدا، در شهر شریفیه ابتدای ورودی شهر شریفیه، خیابان ولیعصر، به طرف مزار شهدا و در روستای حصار خروان مسجد اعظم شهدا به سمت امامزادگان احمد و محمود است.

از عموم مردم استان قزوین دعوت شده است با شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بار دیگر با آرامان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/2667/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول