اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن هتاکی و تهدیدات دشمنان را پاسخ می‌دهند

امام جمعه خرم‌دره گفت: مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال با صلابت و افتخار حضور می‌یابند تا هتاکی و تهدیدات دشمنان را پاسخ دهند.

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن هتاکی و تهدیدات دشمنان را پاسخ می‌دهند

حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ملت ایران به عنوان پدیدآورندگان انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم در طول 35 سال گذشته برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی اقدامات مختلفی را انجام داده‌اند، تصریح کرد: مردم کشورمان با اقتدار و سرافرازی با وجود مشکلات پای انقلاب ایستادگی کردند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه ملت ایران با جان و دل از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پاسداری می‌کنند، گفت: با توجه به شرایط کنونی مردم شریف کشورمان امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن با صلابت و افتخار حضور می‌یابند تا هتاکی و تهدیدات دشمنان را پاسخ دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همیشه در راهپیمایی 22 بهمن ماه هر سال حضور دارند، اضافه کرد: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه حق علیه باطل حضور داشته و جبهه را مدیریت کردند.

نورپور با بیان اینکه مردم کشورمان همیشه پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند، اذعان داشت: حمایت و جانفشانی مردم بهترین و اصلی‌ترین حامی انقلاب و و دین اسلام است.

این مسئول با اشاره به اینکه جوانان امروز، دانشجویان و دانش‌آموزان انقلاب را ندیده‌اند و وظیفه خطیری بر عهده دارند، تصریح کرد: نسل اول و دوم انقلاب باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند و دوران دفاع مقدس شرکت و استقلال و آزادی را نصیب کشورمان کردند.

نورپور با اشاره به اینکه مردم با پیروزی انقلاب اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی کردند، افزود: امروز وظیفه نسل سوم و چهارم انقلاب است که با تاسی از گذشتگان حافظ انقلاب باشند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران برای سرافرازی نسل آینده انقلاب کردند، اذعان داشت: امروز وظیفه نسل جوان است که در کنار جوانان دیروز در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول