اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

خدمات انقلاب چهره محرومیت را از روستاها برداشت

فرماندار کوهبنان گفت: خدمات ارزنده‌ای توسط دولت‌ها طی 35 سال گذشته برای زدودن چهره فقر و محرومیت از روستاها انجام شده به گونه‌ای که امروز چهره بسیاری از روستاها دگرگون شده است.

خدمات انقلاب چهره محرومیت را از روستاها برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی در چهارمین جلسه طرح زیارت با حضور اعضای شورای اداری کوهبنان در دهستان جور با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در دوران حکومت پهلوی توجه چندانی به مناطق روستایی و نقاط دور افتاده نمی‌شد، لذا مردم از امکانات اولیه نظیر آب، برق، جاده و تلفن و... بی‌نصیب بودند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت اسقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتو منویات و توصیه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری خدمات ارزنده‌ای توسط دولت‌ها طی 35 سال گذشته برای زدودن چهره فقر و محرومیت از روستاها برداشته شده است به گونه‌ای که امروز چهره بسیاری از روستاها دگرگون شده و مردم طعم آرامش و آسایش را می‌چشند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند که با سپر کردن سینه‌های خود در برابر آماج گلوله‌ها زمینه فروپاشی رژیم پهلوی را رقم زدند، لذا مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید خدمت به مردم را مهم‌ترین دغدغه خود بدانند.

متقی ابراز داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری باید نسبت به تقویت مشاغل خانگی و تولیدات محلی بیشتر توجه شود تا از این طریق هم مشکل بیکاری برطرف و هم از مهاجرت جوانان جلوگیری شود.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: همت دولتمردان و حضور گستره مردم در تمام عرصه‌ها مبنی بر حمایت از منویات مقام معظم رهبری موجب خشم دشمنان شده و موجب می‌شود دشمنان قسم‌خورده برای جلوگیری از پیشرفت کشور و ناراضی کردن مردم تحریم‌ها را افزایش دهند.

متقی بیان کرد: به برکت وجود ولایت فقیه، بصیرت و بیداری مردم و جوانان بار دیگر در مراسم یوم‌الله 22 بهمن شاهد خلق حماسه‌ای بی‌نظیر از ملت ایران و همچنین مردم کوهبنان هستیم.

وی گفت: در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مهمی در راستای عمران و آبادی دهستان جور برداشته شده و گازرسانی، اجرای طرح هادی، ساخت سالن ورزشی و روشنایی بسیاری از معابر انجام شده و در آینده نزدیک هم ساخت دو پارک، آسفالت معابر، گازکشی به سالن ورزشی و... انجام می‌شود.

انتهای پیام/80012/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول