اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر امام:

سرپرست جدید فرمانداری بندر امام برای رفع محرومیت ‌منطقه تلاش کند

امام جمعه بندر امام خمینی گفت: سرپرست جدید فرمانداری باید از سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروی کرده و در راستای رفع محرومیت در این منطقه تلاش کند.

سرپرست جدید فرمانداری بندر امام برای رفع محرومیت ‌منطقه تلاش کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام محمد تابش ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: نعمت آزادی، استقلال و ولایت فقیه از برکات انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی تصریح کرد: باید قدر این نعمت‌های بی‌بدیل را به خوبی‌ دانسته و در راستای محافظت از آنها تلاش کنیم.

امام جمعه بندر امام خمینی در ادامه به مشکلات شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام اشاره کرد و گفت: این منطقه باوجود امکانات فراوانی که دارد از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برد.

تابش اذعان داشت: انتظار می‌رود دولتمردان با یک مشی عادلانه نسبت به رفع این محرومیت‌ها تلاش کرده و سیاست‌های کلان دولت را پیگیری کنند.

وی متذکر شد: اگر این سیاست‌ها به خوبی پیگیری و اجرا شود همه به طور عادلانه از خدمات دولت بهره‌مند شده و گام مؤثری در رفع محرومیت‌ها برداشته می‌شود.

امام جمعه بندر امام خمینی اضافه کرد: سرپرست جدید فرمانداری باید از سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروی کرده و در راستای رفع محرومیت در این منطقه تلاش کند.

تابش ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که باید به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت‌ها استفاده و در راستای رفع محرومیت‌ها تلاش ویژه‌ای شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه بارها وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده و در همه عرصه حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند.

امام جمعه بندر امام تأکید کرد: بنابراین این مردم همیشه در صحنه شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و باید برای خدمتگزاری به آنها تلاش ویژه‌ای صورت بگیرد.

انتهای پیام/72016/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول