اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد:

مناطق ویژه و آزاد بخشی از درآمد خود را به رفع محرومیت‌ها اختصاص دهند

مشاور فرهنگی، اجتماعی دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، ویژه، تجاری و صنعتی گفت: مناطق ویژه و آزاد بخشی از درآمد و بودجه خود را به رفع محرومیت‌ها و فقر فرهنگی و اجتماعی مردمی که پیرامون این مناطق سکونت دارند اختصاص دهند.

مناطق ویژه و آزاد بخشی از درآمد خود را به رفع محرومیت‌ها اختصاص دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام محمدعلی زم ظهر امروز در دومین نشست دور جدید مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی، اظهار داشت: ورود به هر سرزمینی مستلزم شناخت تاریخ، زبان، فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه است.

وی با بیان اینکه ورود به صنعت و کار و اشتغال نیز نیازمند شناخت ابزارها و شرایط مربوط به آن است، ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی به عنوان یک ضرورت و مزیت برای فعالیت‌های اقتصادی و تجاری باید در دستور کار قرار بگیرد.

مشاور فرهنگی، اجتماعی دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، ویژه، تجاری و صنعتی خاطرنشان کرد: باید در کنار فعالیت‌های بزرگ اقتصادی که در مناطق ویژه و آزاد انجام می‌شود به مسائل فرهنگی مردمی که پیرامون این مناطق سکونت دارند و دچار فقر فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی هستند توجه شود.

زم یادآور شد: وجود مردمی که در کنار مناطق ویژه و آزاد سکونت دارند و دارای فقر اقتصادی و فرهنگی هستند به تدریج شرایط ناامنی را برای اقتصاد و تولید ایجاد می‌کند.

وی تأکید کرد: مناطق ویژه، آزاد و پتروشیمی‌ها باید برای برطرف کردن بخشی از این فقر اقتصادی و فرهنگی تلاش کنند و قسمتی از درآمدهای خود را به این موضوع اختصاص دهند.

مشاور فرهنگی، اجتماعی دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، ویژه، تجاری و صنعتی در پایان اذعان داشت: توجه به رفع محرومیت‌ها و فقر فرهنگی، اجتماعی موجب امنیت و توسعه در بخش تولید و صنعت می‌شود.

انتهای پیام/72016/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول