اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان مطرح کرد

ایجاد 270 فرصت شغلی برای مددجویان مریوانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان از ایجاد 270 فرصت شغلی از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 270 فرصت شغلی برای مددجویان مریوانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، علی شهابی یکشنبه شب در آئین واگذاری چند واحد مسکن مددجویی در این شهرستان با اشاره به اقدامات کمیته امداد در سال‌جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 13 واحد مسکن برای مددجویان احداث و یا خریداری شده است.

وی تصریح کرد: 6 واحد از این تعداد با صرف اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و هفت واحد نیز با صرف اعتبار 2 میلیارد و 190 میلیون از محل زکات احداث و تحویل مددجویان داده شده است.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان، این تعداد واحد مسکونی جمعا با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 840 میلیون ریال احداث و یا خریداری شده است.

شهابی از تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان به عنوان یکی دیگر از اقدامات و خدمات کمیته امداد نام برد و بیان کرد: 82 میلیون و 805 هزار ریال بابت بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان در این شهرستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 292 میلیون اعتبار نیز در راستای تعمیرات و بازسازی و فضای جانبی مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه شده است، بیان داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 3 میلیارد و 214 میلیارد و 805 هزار در این حوزه هزینه شده است.

ایجاد 270 فرصت شغلی

مدیر کمیته امداد امام خمینی مریوان از اجرای 270 طرح اشتغال‌زایی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد فرصت شغلی با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 827 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و اعتبارات داخلی این نهاد ایجاد شده است.

شهابی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 35 مورد وام به مددجویان پرداخت شده و یک‌هزار و 236 نفر نیز آموزش‌های لازم در زمینه کاریابی و کارانگیزی را دیده‌اند.

انتهای پیام/79002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول