اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان عنوان کرد

فروش 800 میلیون تومانی محصولات در نمایشگاه قرآن کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طبق برآورد اولیه بیش از 8 میلیارد ریال محصولات قرآنی در‌ نمایشگاه قرآن کریم کرمان به فروش رسید.

فروش 800 میلیون تومانی محصولات در نمایشگاه قرآن کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی امشب در مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه قرآن کریم و عترت کرمان اظهار داشت: بر اساس ارزیابی اولیه بیش از 480 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و بیش از 8 میلیارد ریال محصولات قرآنی در این نمایشگاه به فروش رسید.

وی بیان داشت: بیش از 25 مؤسسه فرهنگی تولیدات فاخر قرآنی خود را در مدت زمان 11 روز برپایی نمایشگاه قرآن کریم در استان کرمان عرضه کردند.

سعیدی با اشاره به حضور ده‌ها چهره برجسته قرآنی در نمایشگاه قرآن کرمان به ویژه قاریان از کشورهای تانزانیا و نیجریه تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی روانخوانی و روخوانی قرآن کریم، شبهات آخرالزمان، نگرشی دیگر به قرآن کریم، طب اسلامی، هنرهای اسلامی قرآنی‌ از جمله خوشنویسی، معرق، بافت تابلوهای قرآنی و کاشی‌کاری و ... در این نمایشگاه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ابراز داشت: همچنین نشست‌های تخصصی انقلاب اسلامی، قرآن، انقلاب و رسانه، تربیت دینی کودکان در سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف و محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های نمایشگاه قرآن کریم استان بود.

وی افزود: طرح کتابت قرآن در نمایشگاه آموزش سبک‌های تلاوت و نمایش‌های قرآنی و فیلم های مذهبی قرآنی بخشی از رخدادهای نهمین نمایشگاه قرآن کریم استان کرمان بوده است.

سعیدی با تقدیر از همراهی و حمایت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری نمایشگاه گفت: با تلاش رسانه‌ها و مطبوعات و اطلاع‌رسانی مناسب در برپایی این نمایشگاه، شاهد استقبال خوب مردم بودیم.

وی خاطر نشان کرد: استان کرمان بیشترین تعداد موسسه قرآنی را در سطح کشور دارد و از وضعیت خوبی در زمینه قرآنی برخوردار است.

سعیدی با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن گفت: ملت ایران‌ 22 بهمن در راستای ثبات و پایداری امت و همراهی با ملت در صیانت از جمهوری اسلامی مانند گذشته با صلابت به میدان می‌آیند.

وی بیان داشت: با حضور پررنگ خودمان در 22 بهمن سیلی دیگری به استکبار جهانی می‌زنیم و به او می‌فهمانیم هر چقدر از عمر انقلاب بگذرد‌ در مسیر امام راحل، شهدا و پشتیبانی از رهبرمان محکم‌تر و قوی‌تر در میدان هستیم.

انتهای پیام/80017/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول