اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان خبر داد

اختصاص 8 میلیارد تومان به پروژه تالار قرآن

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان از افزایش بودجه پروژه تالار قرآن خبر داد و گفت: بودجه تالار قرآن به 8 میلیارد تومان افزایش یافته است.

اختصاص 8 میلیارد تومان به پروژه تالار قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا غلامی‌خجسته بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بودجه تالار قرآن به 8 میلیارد تومان افزایش یافته، افزود: سال گذشته قرار بود این میزان بودجه 5 میلیارد تومان باشد که برای اتمام پروژه، این میزان به 8 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی بودجه سال آینده فرهنگی شهر همدان را 24 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: 19 میلیارد و 500 میلیون تومان بودجه فرهنگی و 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه‌های جاری فرهنگی بوده که در بودجه شهرداری پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر همدان در خصوص جابه‌جایی معاونت فرهنگی شهرداری بیان داشت: معاون قبلی معاونت فرهنگی شهرداری به دلیل کسالت خود استعفا داده و مورد قبول شهردار واقع شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 35 مورد فرهنگسرا و سالن‌های ورزشی مصوب شد که 23 مورد قطعی شده است، اظهار کرد: از این تعداد تیز 14 مورد کلنگ‌زنی و تعدادی آماده افتتاح است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه در خصوص اینکه انتخاب مدیران شهری در همه جای دنیا به شهردار برمی‌گردد، افزود: اگر کسی در شهرداری به هر سمتی برمی‌گردد، حق انتخاب با شهردار است و بر این اساس شورا به دنبال انتخاب افراد نیست.

محمدعلی پرزاد افزود: در حال حاضر با تأمین زیرساخت‌های همدان توسعه این شهر آغاز شده و همه باید با همکاری و اتحاد، آن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان نیز به تصویب طرح جامع ترافیکی همدان به عنوان سند بالادستی اشاره کرد و گفت: بر این اساس در میدان آرامگاه، زیر پل خواجه رشید، تختی و بهشت اجرای طرح‌های ترافیکی در دستور کار قرار گرفته و با بستن نرم‌افزارهای مورد نیاز و سیستم شماره‌گذاری در مرکز کنترل ترافیک به دنبال استفاده بهینه از دوربین‌های شهری هستیم.

کامران گردان در پاسخ به سئوالی مبنی بر چگونگی روند اجرای پل آیت‌الله نجفی نیز اظهار کرد: با توجه به برودت هوا این پروژه با روند کندی دارد و بتن‌ریزی به کندی انجام می‌شود.

وی با انتقاد از ساخت این پل یادآور شد: این پل در آینده احتمال بروز خطراتی خواهد داشت و جوابگوی شهر نخواهد بود اما در حال حاضر ما سیستم گرمایشی این پل را دنبال می‌کنیم و امیدواریم تا پایان شهریور سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/89003/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول