اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی در شهرستان جم

فرماندار جم از بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی در شهرستان جم خبر داد.

بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی در شهرستان جم

عبدالرسول زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر مقطع رهایی از تاریکی و مطلع روشنایی بود که در این دهه مردم سلحشور ایران با طنین الله اکبر و به رهبری امام خمینی (ره) که محبوب‌ترین چهره ماندگار تاریخ معاصر بود به پیروزی رسیدند.

وی افزود: نهضت حضرت امام خمینی (ره) در عصری که دوران جمود و یخ زدگی فکری در تاریخ بشر بود، باعث به وجود آمدن تعریف جدیدی از انسانیت در عصر مدرن شد.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت ایران بر استعمار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی (ص) در این کشور است.

زارع بر لزوم مشارکت آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: شرکت در این راهپیمایی امری لازم است و همه مردم در این مراسم بزرگ مشارکت می‌کنند.

وی بیان کرد: امسال در دهه فجر تعداد زیادی پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای جم افتتاح و کلنگ‌زنی شد و در اختیار مردم قرار گرفته است.

فرماندار جم از بهره‌برداری از 9 پروژه عمرانی در شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: روز دوشنبه هفته جاری با حضور استاندار بوشهر شاهد افتتاح و بهره‌برداری از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان جم خواهیم بود.

زارع اضافه کرد: بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شده که در حوزه‌های عمران شهری، گازرسانی، کشاورزی و ... است.

وی گفت: خدمت به مردم باید در بین مسئولان نهادینه شود و همه باید در این راستا نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/2451/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول