اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات قهرمانی کشور

کاراته‌کاهای سیرجانی نایب قهرمان شدند

کاراته‌کاهای سیرجانی به نمایندگی از استان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و هفت برنز خوش درخشیدند.

کاراته‌کاهای سیرجانی نایب قهرمان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، کاراته‌کاهای تیم کاراته شهرداری سیرجان به نمایندگی از استان کرمان در مسابقات کاراته قهرمانان کشور که در بندر لنگه شرکت کردند با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و هفت برنز خوش درخشیدند.

قاسم مظفری مربی این قهرمانان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات در سبک شوتوکان با شرکت 200 کاراته‌کا از 10 استان کشور در بندر لنگه استان هرمزگان به مدت دو روز برگزار شد.

وی بیان داشت: پنج مدال طلای این مسابقات را ابوالفضل احسانی، محمدامین پورصادقی، علی کهوری، محمد مظفری و محمد امیر آقاخانی و دو مدال نقره را علی مشکین‌قلم و امیرمحمد عباسی به دست آوردند.

مظفری عنوان کرد: همچنین مدال‌های برنز این مسابقات را رضا کریمی‌راد، مهدی مکی‌آبادی، محمدرضا عباسی، سجاد قاسمی، امیرحسین رضوانی، ابوالفضل کورکی و امین مکی‌آبادی از آن خود کردند.

وی افزود: در این مسابقات تیم کاراته شهرداری سیرجان به نمایندگی از تیم استان نایب قهرمان شد، تیم استان هرمزگان مقام اول را کسب کرد و تیم کاراته سیستان و بلوچستان سوم شد.

انتهای پیام/80015/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول