اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته مازندران:

مازندران میزبان مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بانوان شد

رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: مازندران در اسفند ماه میزبان مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بانوان شد.

مازندران میزبان مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بانوان شد

حسن ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قائمشهر اظهار داشت: وضعیت کاراته استان از همه لحاظ در حال حاضر مطلوب بوده و سعی‌مان بر این است که روز به روز این وضعیت را مطلوب‌تر کنیم.

ابراهیمی درباره برگزاری مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی بانوان عنوان کرد: یک دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی ویژه بانوان از تاریخ اول اسفند لغایت سه اسفند ماه در مجتمع خزرآباد ساری در تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مسابقات خانم حلیمه حسینی به‌عنوان مدیر فنی و خانم غلام‌زاده به‌عنوان سرپرست تیم بانوان و آقایان باقر اسدی به‌عنوان مدیر فنی و علیرضا رضا‌زاده به‌عنوان سرپرست در بخش آقایان تیم مازندران را همراهی می‌کنند.

این مسئول افزود: حسن رجبی به‌عنوان نائب رئیس مردان و خانم معصومه یونسی را با توجه به تجربه و سوابق به‌عنوان نائب رئیس بانوان و مختار هاشمی را به‌عنوان دبیر هیئت کاراته استان معرفی کردیم.

رئیس هیئت کاراته مازندران درباره مشکل رزیتا علیپور ملی‌پوش مازندرانی ابراز ناراحتی کرد  و خاطرنشان کرد: خانم علیپور یکی از بهتر کاراته‌کاران استان و کشور بوده که مقام‌ها و مدال‌های رنگین را در کارنامه داشته است.

وی ادامه داد: این ملی‌پوش مازندرانی در آخرین مسابقات از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده که تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا هرچه سریع‌تر به شرایط عادی بازگردد تا بتواند برای کشورمان افتخارآفرینی کند.

ابراهیمی عنوان کرد: با همت روابط عمومی هیئت کاراته استان برای رفع مشکلات کاراته‌کاران شماره تلفن و ایمیل در هفته آینده اعلام می‌شود تا کاراته‌کاران و مربیان بتوانند از این پل ارتباطی هرگونه پیشنهاد، انتقاد سازنده را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/86017/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول