اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی مازندران:

دستگاه‌های اجرایی سازمان بازرسی را مچ‌گیر می‌دانند‌

مدیرکل بازرسی مازندران به اینکه رویکرد اداره کل بازرسی راهنمایی دستگاه‌های اجرایی است، گفت: دستگاه‌های اجرایی سازمان بازرسی را مچ‌گیر می‌دانند.

دستگاه‌های اجرایی سازمان بازرسی را مچ‌گیر می‌دانند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن میری بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه سازمان بازرسی با بیش از 19 سال سابقه کاری اداره کل نوپایی است، اظهار داشت: سازمان بازرسی با رویکرد پیشگیری از تخطی و جرم فعالیت نظارتی دارد.

وی افزود: نظارت سازمان بازرسی سبب می‌شود تا به صورت عام همه از مزایای آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل بازرسی مازندران با بیان اینکه هر چه نظارت و بازرسی جامعیت داشته باشد به میزان بالایی از حجم تخلفات و سوء جریانات کاهش می‌یابد، تصریح کرد: اداره کل بازرسی باید دستگاهی سالم و به دور از سوء جریانات باشد تا فعالیت‌های این اداره کل برجسته شود.

میری به کمبود نیروی انسانی در بحث بازرسی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کار کارشناسی و بازرسی اداره کل با 19 نفر بازرس و کارشناس انجام می‌شود.

وی حوزه نظارت اداره کل بازرسی استان را 100 دستگاه اجرای، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها دانست و ادامه داد: فعالیت کیفی در حوزه بازرسی نیازمند افزایش سه برابری نیروی انسانی در این اداره کل است.

این مسئول با اشاره به اینکه رویکرد اداره کل بازرسی راهنمایی دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی سازمان بازرسی را مچ‌گیر می‌دانند.

وی افزود: سازمان بازرسی به عنوان چشم می‌تواند هرگونه تخلف را با نظارت از بین ببرد تا شاهد هرگونه کج‌روی در بیت‌المال نباشیم.

مدیرکل بازرسی مازندران بازرسی در مازندران را با سایر استان‌های کشور متمایز دانست و ادامه داد: بحث صیانت از مراتع و منابع طبیعی مازندران را با سایر استان‌ها متمایز کرده است.

این مسئول به اهمیت محیط زیست و بهداشت محیط در مازندران اشاره کرد و گفت: سازمان بازرسی در مبارزه با زمین‌خواری، تصرفات غیرقانونی ورود کرده و با قانون‌شکنان برخورد می‌کند. میری صیانت از محیط زیست را یکی دیگر از وظایف سازمان بازرسی در سطح کلان دانست و ادامه داد: با همت اداره کل بازرسی اگر بخش خصوصی و عمومی آلودگی بر محیط زیست به ویژه دریا وارد کنند جلوی تخریب گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از آلودگی دریا دستگاه‌های متولی باید برنامه‌های خود را به اداره کل بازرسی ارائه دهند، یادآور شد: باید شاهد دریایی پاک باشیم تا بهره‌برداری بهینه از دریا صورت گیرد.

مدیرکل بازرسی مازندران نظارت در بحث اجرای پروژه‌های عمرانی گسترده دانست و گفت: در بخش عمرانی در بعد قرارداد دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران نظارت داریم.

وی از تشکیل کمیسیون کارشناسی به منظور آسیب‌شناسی در سطح استان خبر داد و افزود: رویکرد ما مشخص کردن موضوعاتی است که اداره کل بازرسی می‌تواند در سطح استان مورد نظارت قرار دهد.

میری با اشاره به اینکه عملکرد سازمان بازرسی باید رضایت رهبری را جلب کند، اذعان داشت: تا سال آینده باید بتوانیم در سطح استان عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول