اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون نیاز به صدور اخطار کتبی و پلمپ

دور اول نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری آذربایجان‌شرقی به پایان رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: دور نخست نظارت، بازدید و بازرسی از واحدها و تاسیسات گردشگری آذربایجان شرقی نوروز در استقبال از نوروز 93 به پایان رسید.

دور اول نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری آذربایجان‌شرقی به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزین حق‌پرست ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دور اول بازدید از مراکز اقامتی و واحدهای خدماتی و رفاهی گردشگری توسط ناظران و بازرسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در روزهای 25 دی تا 15 بهمن انجام گرفت.

حق‌پرست خاطر نشان کرد: تمام مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرهای تبریز و شهرستان‌ها، غذاخوری‌های بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، جایگاه‌های سوخت، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های استان در دور نخست بازرسی‌ها مورد بازدید و نظارت قرار گرفتند.

وی تشریح کرد: در دور نخست نظارت‌ها مجموعا 947 مورد بازرسی از تاسیسات گردشگری تمام  شهرستان‌های استان انجام گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، با بیان اینکه در این دوره از بازرسی‌ها هیچ‌گونه اخطار و پلمپی انجام نگرفته است، تعداد تذکرهای داده شده به مسئولان واحدها و تاسیسات گردشگری را 168 مورد عنوان کرد.

حق‌پرست با بیان اینکه دور بعدی بازرسی طی فرصت باقی مانده تا عید نوروز به صورت جدی انجام می‌گیرد، نظارت سخت‌گیرانه بر عملکرد واحدها و مراکز مرتبط با گردشگری استان را فعالیتی مستمر و مداوم خواند.

وی با اشاره به اینکه ناظران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با دقت شکایات و نظرات مردمی را بررسی و با توجه به آنها مراکز متخلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، یادآور شد: با آغاز تعطیلات نوروزی نیز، گشت‌های محسوس و نامحسوس عملکرد تمام تاسیسات گردشگری را تحت نظر دارند.

انتهای پیام/60001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول