اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون نظارت و ارزشیابی شورای شهر سنندج:

بازرسی‌های شورای شهر سنندج پررنگ‌تر خواهد شد

رئیس کمیسیون نظارت و ارزشیابی شورای شهر سنندج گفت: اعضای کمیسیون قصد دارند، بحث نظارت را به صورت پررنگ و جدی‌تر پیگیری کنند.

بازرسی‌های شورای شهر سنندج پررنگ‌تر خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زهرا آوجیان به همراه اعضای کمیسیون نظارت و ارزشیابی شورای اسلامی شهر سنندج غروب پنج‌شنبه از شهرداری منطقه یک این شهر به صورت سرزده بازدید کردند.

وی در این بازرسی با اشاره به تداوم سیر نظارت‌های این کمیسیون گفت: این بازدیدها به صورت دوره‌ای و به طور منظم انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزشیابی شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه تنها در معدودی از سازمان‌ها بازرسی توسط کمیسیون صورت نگرفته است از تکمیل چرخه نظارت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

آوجیان افزود: پس از اتمام بازرسی‌ها و رصد همه‌جانبه موضوعات جمع‌بندی و تصمیم‌گیری لازم در راستای رفع مشکلات انجام خواهد شد.

وی در این بازدید بر لزوم تبدیل پرونده‌های بایگانی شده شهرسازی به سیستم دیجیتال تأکید و آن را از خواسته‌های اعضای کمیسیون عنوان کرد.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزشیابی شورای شهر سنندج پرسش‌هایی از مسئولین شهرداری در خصوص مطالبات، درآمد و پرونده‌های کمیسیون ماده 100 در جریان این بازدید مطرح کرد.

آوجیان با اشاره به مواردی چون نبود پارک و فضای سبز در مناطق حاشیه‌ای حوزه شهرداری منطقه یک گفت: اعضای کمیسیون قصد دارند بحث نظارت را به صورت پررنگ و جدی‌تر پیگیری کنند.

اجرای 14 پروژه فضای سبز در سال 92

در ادامه این بازدید، شهردار منطقه یک سنندج به توضیح پاره‌ای نکات در ارتباط با فعالیت‌های این شهرداری پرداخت و گفت: درخواست 2 عدد اسکنر برای بایگانی دیجیتال پرونده‌ها کرده‌ایم.

سهیل فضل‌وزیری اظهار کرد: به دلیل شروع بارندگی‌ها آسفالت منطقه تقتقان ناتمام مانده است، البته حجم پروژه‌های عمرانی و تناژ آسفالت مورد استفاده برابر تمام مناطق و نواحی است.

وی با بیان اینکه طی سال‌های 90 و 91 سازمان پارک‌ها هیچگونه عملیاتی در خصوص ایجاد و افزایش فضای سبز انجام نداد گفت: تمام لکه‌های ورزشی و فضای سبز در منطقه یک مشخص شده است.

شهردار منطقه یک سنندج با اشاره به ساماندهی اولیه ناحیه "ننله" در 2 ماه اخیر اظهار کرد: 14 پروژه فضای سبز در سال 92 در این منطقه اجرایی شده است.

فضل‌وزیری حجم آسفالت استفاده شده در منطقه یک سنندج را بیش از 600 تن عنوان کرد و افزود: 61 مورد پروژه عمرانی در این منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول