اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

وظایف بازرسی باید به‌درستی در جامعه اسلامی تحقق یابد

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وظایف بازرسی در دستورات اسلام و منویات امیرمومنان در نهج‌البلاغه آمده است باید به‌درستی در جامعه اسلامی تحقق یابد.

وظایف بازرسی باید به‌درستی در جامعه اسلامی تحقق یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای با مسئولان اداره کل بازرسی استان که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که انقلاب اسلامی با وجود توطئه‌ها و دشمنی‌های مخالفان خود 35 ساله شد.

وی با اشاره به اینکه وظایف بازرسی در دستورات اسلام و منویات امیرمومنان در نهج‌البلاغه آمده است باید به‌ درستی در جامعه اسلامی تحقق یابد، افزود: انقلاب اسلامی حساب خود را با سایر جوامع جدا کرده و با پشت کردن به استکبار مسیر اسلامی را هدف قرار داد.

طبرسی بیان داشت: مدلی که اسلام ترسیم کرده است در دنیایی که اقتصاد، پول، زور و تزویر برجسته است باید پیاده شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای مدل دقیق نظارت و بازرسی به روشی که امیرمومنان ترسیم کرده است سخت است، تصریح کرد: در جامعه‌ای که زور و تزویر زیاد است اجرای دقیق نظارت و بازرسی با مشکل است اما عمل دقیق آن شیرینی زیادی دارد.

امام جمعه مرکز مازندران یادآور شد: هدف ما این است تا مرّ قرآن و نهج‌البلاغه در بازرسی تحقق یابد.

وی افزود: در اجرای بازرسی آنچه به مدینه فاضله نزدیک است و هرچه بر ما تکلیف شده است به درستی اجرا شود.

طبرسی با بیان اینکه آنچه در حیطه وظایف بازرسی آمده است در اجرای آن باید دقت شود، بیان داشت: بازرسی باید براساس موازین نهج‌البلاغه به صورت مستقل عمل کند تا بازدهی خوبی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه امکانات و بودجه کافی و نیز قضاوت درستی در روند بازرسی وجود ندارد، اظهار داشت: اگر قضاوت درستی وجود داشته باشد در رسیدگی به پرونده سه هزار میلیارد تومانی کسی تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: بازرسی مقید است تا در انتخاب اشخاص تحت امر خود افراد سالمی را بکار گیرد.

طبرسی با بیان اینکه بازرسی کار مشکلی است و هیچ مسئولیتی بالاتر از کشیک انسان نیست، یادآور شد: ما در انقلاب حامیان عقیدتی کم داریم هرچه هست حامیان سیاسی است که در این شرایط کارکردن درست سخت است.

انتهای پیام/86006/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول