اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاهش 1.8 میلیون متر مکعبی مصرف گاز

مصرف گاز طبیعی در زنجان به 6.5 میلیون متر مکعب کاهش یافت

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: مصرف گاز طبیعی در استان زنجان به 6 میلیون و 500 هزار متر مکعب رسیده است.

مصرف گاز طبیعی در زنجان به 6.5 میلیون متر مکعب کاهش یافت

نادر رابطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به دلیل افزایش دمای هوا طی روزهای گذشته مصرف گاز طبیعی در استان زنجان کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف گاز طبیعی در شب گذشته استان زنجان 6 میلیون و 500 هزار و متر مکعب گزارش شده، تصریح کرد: مصرف گاز طبیعی در شب 19 بهمن ماه امسال 7 میلیون و 100 هزار متر مکعب بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی در طی روزهای گذشته به دلیل کاهش چشمگیر دمای هوا در استان زنجان به مرز 8 میلیون و 300 هزار متر مکعب رسیده بود، افزود: مصرف گاز طبیعی در شب گذشته یک میلیون و 800 هزار متر مکعب نسبت به اوج مصرف گاز در استان کاهش داشته است.

این مسئول با بیان اینکه افت فشار و کاهش دمای هوای استان باعث کاهش میزان مصرف گاز طبیعی در استان زنجان شده است، گفت: با این میزان کاهش مصرف گاز طبیعی تقریبا به حد طبیعی رسیده است.

رابطی با تاکید بر اینکه مردم صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را جدی بگیرند، متذکر شد: به منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی، رعایت دمای رفاه 18 تا 21 درجه در فضای داخلی و بسته و دمای 18 درجه در راهروها و فضای عمومی ضروری است.

انتهای پیام/73008/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول