اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق مازندران:

مازندرانی‌ها ‌به جای مصرف ‌گاز از برق استفاده کنند/نیروگاه‌ها سوخت ذخیره دارند

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه مردم به جای گاز از برق استفاده کنند، گفت: نیروگاه‌های برق مازندران تا 40 روز ذخیره سوخت دارند.

مازندرانی‌ها ‌به جای مصرف ‌گاز از برق استفاده کنند/نیروگاه‌ها سوخت ذخیره دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، منوچهر جعفری عصر امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های برق‌رسانی آمل در جمع خبرنگاران از روزهای نخستین بحران در غرب مازندران نیروهای عملیاتی و اجرایی به این مناطق اعزام شدند، افزود: 148 نفر در قالب 32 اکیپ به این مناطق روانه شده و در این شهرها مستقر شدند.

جعفری با تاکید براینکه نیروهای شرکت برق از تجربه کافی برای حضور در شرایط بحرانی برخوردار هستند، گفت: این نیروها برای کمک به مردم غرب مازندران اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی شهرهای مازندران در شرایط مناسب به لحاظ داشتن گاز به سر می‌برند، تصریح کرد: به مشترکان توصیه می‌شود به جای استفاده از گاز، از انرژی برق استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید بر اینکه باید مصرف گاز به گونه‌ای شود که افت فشار ایجاد نشود، بیان داشت: مشکلی در تامین برق وجود ندارد و از این لحاظ شهروندان می‌توانند از برق استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نیروگاه‌های برق مشکلی برای تامین سوخت ندارند، یادآور شد: نیروگاه‌های برق مازندران تا 40 روز می‌توانند از سوخت ذخیره استفاده کنند.

جعفری با اعلام اینکه مشترکان باید در مصرف برق نیز صرفه‌جویی کنند، افزود: مصرف برق کشور از میانگین جهانی بالاتر است و درست مصرف کردن به معنای اصلا مصرف کردن نیست.

انتهای پیام/86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول