اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف مازندران خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در 250 بقعه متبرکه مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح آرامش بهاری در بیش از 250 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در 250 بقعه متبرکه مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه همه ساله با نزدیک شدن به پایان سال امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران میهمان مسافران نوروزی و مردم ولایتمدار استان هستند، گفت: مردم ولایت‌مدار مازندران با حضور در امامزادگان و بقاع متبرکه استان سال جدید خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: از این رو سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طرح آرامش بهاری را در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های کشور پایه‌ریزی و اجرایی می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان داشت: طرح آرامش بهاری ویژه استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی 93 در کنار بقاع متبرکه شهرستان‌های مازندران در حال برنامه‌ریزی است.

این مسئول تصریح کرد: امسال برای چهارمین سال متوالی طرح آرامش بهاری در استان همزمان با دیگر استان‌های کشور با نزدیکی به سال جدید نوروزی اجرایی می‌شود.

حیدری با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در مازندران همزمان با سراسر کشور از 28 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد، بیان داشت: طرح آرامش بهاری در بیش از 250 امامزاده استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خیمه‌های معرفت در امامزادگان شاخص مازندران برپا می‌شود، گفت: حضور روحانیون و مبلغان اعزامی از قم، ایستگاه همه واقف باشیم، پاسخ به شبهات دینی، ایستگاه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید و اسکان مسافران نوروزی از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در امامزادگان شاخص مازندران است.

انتهای پیام/86003/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول