اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

بهره‌گیری از سیره حضرت زهرا بهترین دستاویز برای رسیدن به آرامش در دنیاست

امام جمعه گچساران گفت: بهره‌گیری از سیره و روش حضرت فاطمه(س) بهترین دستاویز زنان برای رسیدن به آرامش در دنیا و سربلندی در آخرت است.

بهره‌گیری از سیره حضرت زهرا بهترین دستاویز برای رسیدن به آرامش در دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز و در چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی دانش‌آموزان مدارس دخترانه این شهرستان به دیدار امام جمعه و خانواده شهدا رفتند.

در این مراسم که توسط امور بانوان آموزش و پرورش برنامه‌ریزی شده بود، دانش‌آموزان مقاطع مختلف مدارس دخترانه گچساران حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تبلور پاکی، شجاعت و دیانت بوده و هم‌اکنون الگوی بسیاری از کشورهای آزادیخواه جهان شده است.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری خالصانه و مدبرانه امام راحل با حمایت و پشتیبانی مردم سلحشور و آگاه ایران شکل گرفت تا جهان دچار تغییر و تحولاتی اساسی شود.

حجازی پیشرفت و توسعه روزافزون علم و فناوری‌های گوناگون در ایران اسلامی را ثمره ایستادگی مردم، خون شهدای انقلاب و همچنین درک و بصیرت ذاتی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی دانست و تأکید کرد: امروز وظیفه آحاد ملت ایران به ویژه جامعه زنان در حفظ ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل سنگین‌تر و حیاتی‌تر شده است.

حجازی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای تصویب و اعمال قانون کاپیتولاسیون در ایران، بیان کرد: تصویب این قانون عملا سبب تخریب عزت و اقتدار ایران بود که با مبارزه مدبرانه امام راحل مواجه شد.

امام جمعه گچساران حفظ حجاب و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در راه نشر و گسترش اسلام و الگو کردن حجاب به عنوان بزرگترین حرمت و حریم زنان را از وظایف بزرگ زنان دانست.

وی حضرت فاطمه(س) را ناب‌ترین الگوی جامعه زنان در همه سطوح و زمان دانست و گفت: بهره‌گیری از سیره و روش حضرت فاطمه(س) بهترین دستاویز زنان برای رسیدن به آرامش در دنیا و سربلندی در آخرت است.

انتهای پیام/82001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول