اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته 19 جام آزادگان صورت می‌گیرد

داربی غرب کشور با طعم انتقام

در هفته 19 لیگ دسته یک فوتبال دو تیم پاس همدان و راهیان کرمانشاه برگزارکننده یکی از دیدار‌های حساس و جنجالی این هفته خواهد بود.

داربی غرب کشور با طعم انتقام

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک فوتبال ایران موسوم به جام آزادگان هفته‌های حساس خود را پشت سر می‌گذارند و تیم‌ها برای صعود و عدم سقوط رقابت‌ سختی را با هم دارند.

تیم بحران‌زده پاس همدان که این روزها اوضاع نه چندان دلچسبی دارد با تغییر سرمربی خود نتوانست انتظارات اهالی فوتبال همدان و هواداران این تیم را برآورده کند و وضعیت نابسامانی را در جدول گروه خود دارد.

سبزپوشان همدانی امسال کار سختی را در لیگ یک دارند و در گروه دوم جام آزادگان با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ هم‌گروه هستند.

پاسی‌ها که عملکرد نسبتاً خوبی در دور رفت داشتند اما در دور برگشت افت بسیار محسوسی داشتند و ضمن از دست دادن جایگاه میانه جدولی خود این روزها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به شدت احساس می‌کنند.

بعد از جدایی مجتبی خورشیدی، محسن عاشوری به عنوان سرمربی سکاندار جدید پاسی‌ها شد اما حضور عاشوری و همراهی محسن گروسی از بازیکنان دوران طلایی فوتبال کشور در تیم پاس نتوانسته مشکل این تیم را حل کند و روند ناکامی این تیم ریشه‌دار فوتبال ایران همچنان ادامه دارد.

در هفته نوزدهم جدال سخت و حساس تیم‌های پاس همدان و راهیان کرمانشاه به عنوان داربی لقب گرفته و هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی در این بازی به شدت نیازمند هر سه امتیاز این مسابقه هستند.

راهیان کرمانشاه که در یک بازی پربرخورد و حاشیه نتیجه را به سبزپوشان همدانی واگذار کردند امروز برای انتقام و جبران شکست به میدان خواهند رفت و این موضوع بر حساسیت این مسابقه تأثیر زیادی خواهد داشت.

نماینده فوتبال کرمانشاه در سه هفته اخیر خود به ترتیب یک شکست، یک برد و یک تساوی را در کارنامه داشته برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه است.

در مقابل پاسی‌ها بعد از مدت‌ها با رسیدن بازیکنان مصدوم خود و همچنین نداشتن بازیکن محروم وضعیت خوبی را از نظر نفرات برای این بازی دارند و تنها مصطفی عاقلی به این بازی نخواهد رسید.

برد پاس در این مسابقه حساس قطعاً بسیار شیرین خواهد بود و با وضعیتی که در جدول دارد می‌تواند از خط بحران و از منطقه خطر سقوط نجات پیدا کند.

مسابقات راهیان کرمانشاه و پاس همدان از زمان حضور هر دو تیم در لیگ برتر و دسته یک همیشه با حواشی روبرو بوده و در بیشتر از موارد به جنجال کشیده شده که امیدواریم در مسابقه امروز نتیجه در میدان مسابقه و فوتبال و بدون مسائل حاشیه‌ای به پایان برسد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه بین راهیان کرمانشاه و پاس همدان را وحید کاظمی (داور وسط)، محمدرضا مدیرروستا و حسینعلی عابدینی (کمک‌داور) و مرتضی عابدی (داور چهارم) عهده‌دار هستند و همچنین صادق نوری نظارت بر کار تیم داوری را انجام خواهد داد.

تا قبل از این مسابقه و پایان هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم پاس همدان با کسب 17 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تیم راهیان کرمانشاه با 24 امتیاز در جایگاه پنجم جاخوش کرده است.

در چارچوب هفته نوزدهم جام آزادگان مسابقه بین راهیان کرمانشاه و پاس همدان عصر امروز یکشنبه 20 بهمن از ساعت 14:15 در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول