اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

روند رو به رشد پاس همدان باید حفظ شود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای حفظ روند رو به رشد تیم پاس تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد.

روند رو به رشد پاس همدان باید حفظ شود

محسن عاشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وضعیت خوب تیم فوتبال پاس همدان در هفته‌ای که گذشت، افزود: با بهتر شدن شرایط جوی در همدان تمرینات خوبی را انجام دادیم.

وی افزود: بعد از برد برابر تیم آلومینیوم، شرایط روحی و روانی تیم بهتر شده و برای ادامه این روند برنامه‌ای را با کادر فنی تدوین و اجرایی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای حفظ روند رو به رشدی که در نتیجه‌گیری پاس آغاز شد، باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه با حل مشکلات حاشیه‌ای به خصوص موضوعات مالی شرایط تیم بهبود یافته، ابراز داشت: مسائل حاشیه‌ای باعث شد نتوانیم با تمرکز برای بازی یزد تمرین کنیم، اما با قول مساعد مسئولان تیم، مشکلات مالی بعد از بازی یزد برطرف می‌شود.

عاشوری در ادامه با اشاره به شرایط تیمش برابر بازی با یزد لوله تصریح کرد: با جمع شدن اعضای تیم در تهران صبح امروز شنبه در زمین چمن پادگان جی یک جلسه تمرین بانشاطی را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه با صددرصد توان و بدون محروم و مصدوم به یزد می‌رویم، ابراز امیدواری کرد تیم پاس با شرایط موجود، ضمن کسب امتیاز، وضعیت تیم را در جدول بهبود بخشد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه اضافه شدن محسن گروسی کمک شایانی در روند بهبود تمرینات تیم پاس داشته، خاطرنشان کرد: گروسی که به تازگی به این تیم اضافه شده، کار تمرینات تیم را به خوبی زیرنظر داشته است.

وی یادآور شد: با تلاش کادر فنی فیلم بازی‌های اخیر تیم یزد لوله را آنالیز کردیم و با شناخت خوبی به مصاف این تیم می‌رویم.

عاشوری اذعان کرد: بعد از پیروزی برابر تیم آلومینیوم فرصت خوبی برای شناخت بیشتر تیم و رفع نقاط ضعف‌ خود داشتیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وضعیت بابک صمدیان مربی بومی و همدان تیم پاس به کجا رسیده؟ ابراز داشت: بعد از حضور در همدان صحبتی با اعضای کادر فنی داشتیم و قرار شد برای بهبود شرایط تقسیم کار صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان ابراز داشت: در این میان، بابک صمدیان که زحمات زیادی را نیز برای تیم کشیده، نتوانست شرایط را قبول کند و دیگر با تیم بزرگسالان همکاری ندارند.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال مسابقه یزد لوله و پاس همدان را روح‌الله شریفی (داور وسط)، محمد راهی و مهرداد بهرامی (کمک داور) و وحید مالکی (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد که همچنین نظارت بر کار داوران بر عهده عبدالله باغبان خواهد بود.

تا پایان هفته شانزدهم و قبل از این مسابقه تیم فوتبال پاس همدان با کسب 17 امتیاز با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده دهم جدول قرار گرفته و در مقابل تیم یزد لوله 20 امتیازی است و در جایگاه ششم جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مسابقه بین یزد لوله و پاس همدان روز یک‌شنبه 6 بهمن از ساعت 14 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول