اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 بهمن ماه

همایش تجلیل از رزمندگان عملیات والفجر 8 در شهرکرد برگزار می‎شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان عملیات والفجر 8 در شهرکرد خبر داد.

همایش تجلیل از رزمندگان عملیات والفجر 8 در شهرکرد برگزار می‎شود

نعمت‌الله عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه‌سازی‌های مردم انقلابی ایران را در اذهان زنده کرد.

وی ایام‌الله دهه فجر را بهترین فرصت برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی برشمرد و گفت: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت سرافراز ایران بر استکبار جهانی و پرتو افشانی اسلام ناب محمدی(ص) در این کشور است از این رو این ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

عبداللهی با تاکید بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی، افزود: تاریخ انقلاب باید برای نسل جوان تحلیل شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ انقلاب و امام(ره) به نسل جوان است.

وی در ادامه از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان عملیات والفجر8 در شهرکرد خبر داد و گفت: این همایش دوشنبه 21 بهمن در شهرکرد برگزار می‎شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: این همایش با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای شورای تأمین استان و 450 نفر از رزمندگان و بسیجیان شرکت‌کننده در عملیات والفجر 8 در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول