اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر:

فرهنگیان، رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند

رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر گفت: فرهنگیان، رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌روند.

فرهنگیان، رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هستند

ماندنی قنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: در طول سه دهه گذشته استکبار و در رأس آنها آمریکا، انگلیس و صهیونیسم بین‌الملل تلاش کردند تا انقلاب اسلامی ایران به اهداف خود نرسد، اما مردم ما با حضور یکپارچه و آگاهانه خود در عرصه‌های مختلف موفق شدند توطئه‌های آنان را خنثی کرده و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

وی با بیان اینکه پس از فروپاشی جهان مارکسیستی صدای شکستن استخوان‌های دنیای لیبرالی غربی نیز به گوش می‌رسد، تصریح کرد: ایران اسلامی در دهه چهارم خود در حال تبدیل شدن به الگو و سرمشقی برای ملت‌های جهان است و آن چه ما در این برهه حساس از زمان ‌نیاز داریم، حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن و عناصر ضدانقلاب و حرکت در خط امام و رهبری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حق‌طلبی دانش‌آموزان را رسالت خطیر فرهنگیان در مقطع کنونی دانست و گفت: همچنان که فرهنگیان و دانش‌آموزان در طول سه دهه گذشته نقش گسترده‌ای در حفظ ارزش‌ها و تعمیق انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند، از این پس نیز باید با لبیک به فرمان علی زمان به رسالت خود عمل کنند.

قنواتی فرهنگیان را رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مواجهه با ناتوی فرهنگی غرب برشمرد و تأکید کرد: در مقطع حساس کنونی که دشمنان در داخل و خارج فتنه‌های مختلفی را علیه ایران اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند،‌ برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با شکوه و گستردگی بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

وی بر حضور حداکثری تمام اقشار در برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و افزود: برنامه‌های این دهه باید طوری تدوین شود که منجر به حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به ویژه قشر دانش‌آموز در این مراسم و برنامه‌ها باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران با تلاش دانشمندان جوان خود به علوم و فنون روز دنیا دست می‌یابد، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر فرهنگیان مؤمن و متعهد در بخش تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/72016/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول