اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه:

پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ثمره وحدت بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ثمره وحدت بود.

پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ثمره وحدت بود

محمدرضا قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) به روایت اهل تسنن 52 سال قبل از هجرت و به روایت شیعه 53 سال قبل از هجرت (سال عام‌الفیل) و ولادت امام صادق (83 قمری) که به همین خاطر از 12 ربیع‌الاول تا 17 ربیع‌الاول آغاز هفته وحدت میان مسلمانان جهان است، اظهار کرد: دشمنان اسلام امروز با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای جنگ تمام‌عیار نرم به راه انداخته‌اند که با این عمل می‌خواهند بین مسلمان چه شیعه و چه سنی در سراسر جهان تفرقه بیندازند.

وی با بیان اینکه وحدت میان مسلمانان مهم‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام است، افزود: دشمنان از هر حیله و مکری استفاده می‌کنند تا وحدت بین مسلمانان وجود نداشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه به‌تازگی دشمنان اسلام در حوزه جمعیتی مشغول فعالیت شده‌اند که بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند، ادامه داد: آن‌ها به اشکال مختلف می‌خواهند جمعیت مسلمانان را کاهش دهند تا بتوانند به اهداف شیطانی خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه هفته وحدت به نوعی اتحاد بین ولایت و امت تعریف می‌شود، تاکید کرد: اگر به تاریخچه انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص هشت سال دفاع مقدس نگاهی بیندازیم، خواهیم فهمید که پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل جبهه کفر استکبار ثمره وحدت ایجادشده بین آن‌ها بود.

قربانی با بیان اینکه همه ادیان زیر پرچم اسلام در هشت سال دفاع مقدس با وحدت در مقابل دشمن بعثی ایستادند، تصریح کرد: وحدت باعث شد که در هشت سال دفاع مقدس دشمنان را در خانه کیش‌ومات کنیم.

انتهای پیام/63023/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول