اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان:

سکونشینان مسابقات تک‌پرس بزرگسالان و پیشکسوتان شرق کشور مشخص شدند

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان از پایان مسابقات بدنسازی شرق کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان در 13 وزن با حضور ورزشکاران چهار استان ‌برگزار شد.

سکونشینان مسابقات تک‌پرس بزرگسالان و پیشکسوتان شرق کشور مشخص شدند

زهره جهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات بدنسازی قهرمانی شرق کشور به میزبانی شهرستان نهبندان برگزار شد.

وی اذعان کرد: در این مسابقات ورزشکاران استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌شمالی، کرمان و خراسان‌جنوبی برای کسب مقام قهرمانی و اعزام به مسابقات کشوری به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان اذعان داشت: در مسابقات بدنسازی قهرمانی شرق کشور در رشته تک‌پرس وزن 59 کیلوگرم هشت ورزشکار به مصاف هم رفتند که در پایان قاسم علی‌پور از خراسان‌جنوبی مقام قهرمانی را کسب کرد، امیر رعیت از خراسان جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و مهدی ربحانی نیز از خراسان جنوبی رتبه سوم را از آن خود کرد.

جهانی به رقابت هفت ورزشکار در وزن 66 کیلوگرم این مسابقات اشاره و تصریح کرد: سیدعلی مشهوری از خراسان جنوبی در جایگاه نخست ایستاد، هادی سبزعلی از خراسان جنوبی رتبه دوم را تصاحب کرد و مصطفی صادقی نیز مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در مسابقات تک پرس شرق کشور و در وزن 74 کیلوگرم بعداز رقابت شش ورزشکار هادی میش‌مست از سیستان و بلوچستان قهرمانی را از آن خود کرد، هاشم گل‌پنجه از خراسان جنوبی دوم شد و حسین عظیمی نیز از خراسان جنوبی رتبه سوم را کسب کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان خاطرنشان کرد: بعد از رقابت هفت ورزشکار در وزن 83 کیلوگرم، مهرداد ریگی از سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدی آذرجو از خراسان جنوبی نایب قهرمان شد و حامد قاضیانی از سیستان و بلوچستان رتبه سوم را بدست آورد.

جهانی یادآور شد: در وزن 93 کیلوگرم مسابقات تک پرس شرق کشور هفت ورزشکار به رقابت پرداختند که در پایان داوود نی‌خنجی از خراسان جنوبی در جایگاه نخست ایستاد، مجید حق پناه از خراسان جنوبی رتبه دوم را بدست آورد و محمد عباسی از خراسان جنوبی مقام سومی این وزن را از آن خود کرد.

وی گفت: در وزن 105 کیلوگرم این مسابقات احمد پایان از سیستان و بلوچستان رتبه نخست را از آن خود کرد و جواد محمدی از سیستان بلوچستان نایب قهرمانی را تصاحب کرد و در این وزن ورزشکاری حائز رتبه سوم نشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهبندان افزود: در مسابقات سنگین وزن تک پرس شرق کشور در وزن مثبت 120 کیلوگرم محسن محمدی‌فر از خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی قرار گرفت، مرتضی کشاورز از خراسان جنوبی در جایگاه دوم ایستاد و رتبه سوم این وزن را کسی تصاحب نکرد.

جهانی به برگزاری مسابقات قهرمانی تک پرس شرق کشور در رده سنی پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: در وزن 66 کیلوگرم این مسابقات مهدی خاتونی‌پودینه از کرمان رتبه برتر را از آن خود کرد و در وزن 74 کیلوگرم نیز احمد حافظیان به عنوان ورزشکار برگزیده معرفی شد.

وی اذعان داشت: علی قربانی از خراسان جنوبی در مسابقات تک پرس وزن 83 کیلوگرم حائز مقام برتری شد، مهدی شهرکی از سیستان و بلوچستان برگزیده وزن 105 کیلوگرم این مسابقات شد و قهرمانی سنگین وزن 120 کیلوگرم پیشکسوتان نیز به محمدرضا دستگردی از خراسان جنوبی تقدیم شد.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول