اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز برازجان خبر داد

اجرای 40 پروژه برای افزایش سرانه فضای سبز برازجان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز برازجان از اجرای 40 پروژه به منظور افزایش سرانه فضای سبز برازجان خبر داد.

اجرای 40 پروژه برای افزایش سرانه فضای سبز برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدعلی عباسی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های شهرداری برازجان با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: معرفی توانمندی و دستاوردهای نظام اسلامی برای نسل امروز امری لازم است.

وی با تشریح عملکرد سازمان پارک‌ها در سه ماه اخیر در برازجان ادامه داد: در سه ماه گذشته اقدامات متنوعی با کیفیت خوب توسط این سازمان در برازجان محقق شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز برازجان از اجرای 40 پروژه توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز برازجان خبر داد و گفت: جمع‌آوری خاک جا مانده از سیل اخیر در خیابان‌های فرهنگیان، بلوار 69 هکتاری، خیابان شهید صیاد شیرازی، میدان مجاهد برازجانی به ‌طرف بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، جمع‌آوری شاخ و برگ درختان خیابان 13 آبان، جمع‌آوری شاخ و برگ درختان روبه‌روی اداره ثبت و جمع‌آوری خاک جاده بوشهر از جمله این اقدامات است.

وی افزود: شخم کردن و تسطیح خاک بلوار بوشهر، تخلیه درختان خریداری شده در باغ شهرداری، هرس شاخ و برگ درختان خیابان شهید عباسپور و بارگیری آن و هرس درختان چهارراه مجتمع ولیعصر(عج) به‌ طرف میدان مقاومت و ... از دیگر اقدامات این مجموعه است.

عباسی تاکید کرد: هرس درختان خیابان بهار، هرس درختان حاشیه روبه‌روی اداره بازرگانی و هرس درختان خیابان تختی نیز طی سه ماه اخیر محقق شده است.

وی گفت: جمع‌آوری زباله پارک‌ها و شاخ و برگ درختان سطح شهر، کاشت نشاء همیشه بهار و شب‌بو در دورزن‌های حسینیه اعظم و دورزن انتهای سازمانی، کاشت کنوکارپوس در بلوارهای شهید بهشتی، آیت‌الله خامنه‌ای و ... از جمله این اقدامات است.

عباسی ادامه داد: شخم‌زنی و آماده‌سازی باغچه‌های گل‌های فصلی و کاشت گل فصلی در دورزن‌های بلوارهای سطح شهر، نشاگیری همیشه بهار از پارک فاز دو آزادی، آماده‌سازی دورزن‌های بلوار دانشگاه برای گلکاری و کاشت نشا همیشه بهار و شب‌بو در دورزن‌های بلوار دانشگاه نیز در سه ماه اخیر انجام گرفته است.

وی گفت: کاشت 11 سینی گل شب‌بو و نشاگل همیشه بهار در دورزن‌های بلوار دانشگاه، بلوار سازمانی، بلوار عباسپور و نیم‌دایره‌های حاشیه الفتح و پیگیری و تعمیر خرابی برق چاه حسینیه اعظم نیز در این ایام صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز برازجان تصریح کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت فضای سبز شهر برازجان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول