اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه:

ورزش بانوان از تبلیغات وسیع بی‌بهره است

مدیر امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: ورزش بانوان در رشته‌های مختلف از تبلیغات وسیع بی‌بهره است، به همین دلیل در جذب بانوان به این سمت و سو توفیق کمتری حاصل می‌شود.

ورزش بانوان از تبلیغات وسیع بی‌بهره است

زهرا رنجبر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برای اینکه بانوان را برای شرکت در فعالیت‌های ورزشی به صورت حرفه‌ای و با افق دید قهرمانی ترغیب کنیم، باید پیرامون رشته‌های ورزشی، مسابقات شهرستانی، استانی و ملی تبلیغات صورت گرفته و رسانه‌ها از این مسابقات خبررسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی بانوان در رسانه‌ ملی به صورت نامفهوم و گزیده پخش می‌شود، ادامه داد: اطلاع‌رسانی واضح، شفاف و روشن اعم از رادیویی یا تلویزیونی از مسابقات ورزشی انجام نمی‌گیرد، بنابراین خانواده‌ها به سمت ورزش تشویق نشده، دختران جوان و نوجوان خود را به این سمت هدایت نمی‌کنند.

مدیر امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه لازمه جذب اسپانسر را تبلیغات دانست و ادامه داد: تا زمانی که کارخانه‌داران و سهامداران شرکت‌های بزرگ از تبلیغ کالای خود به شکل مطمئن از طریق رسانه یا حضور تماشاچی در فضای ورزشگاه اطمینان حاصل نکنند، هیئت‌های ورزشی را پشتیبانی نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای هدایت و سازماندهی موفق تیم‌های ورزشی باید برای جذب حامی مبادرت شود، اظهار داشت: در ورزش حوزه بانوان هیچ‌گونه تضمینی برای برگشت سرمایه وجود ندارد، بنابراین کمتر کسی شهامت ریسک کردن و ورود به این حوزه را به دل خود راه می‌دهد.

انتهای پیام/61002/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول