زهرا رنجبر رضایی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: برای اینکه بانوان را برای شرکت در فعالیتهای ورزشی به صورت حرفهای و با افق دید قهرمانی ترغیب کنیم، باید پیرامون رشتههای ورزشی، مسابقات شهرستانی، استانی و ملی تبلیغات صورت گرفته و رسانهها از این مسابقات خبررسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی بانوان در رسانه ملی به صورت نامفهوم و گزیده پخش میشود، ادامه داد: اطلاعرسانی واضح، شفاف و روشن اعم از رادیویی یا تلویزیونی از مسابقات ورزشی انجام نمیگیرد، بنابراین خانوادهها به سمت ورزش تشویق نشده، دختران جوان و نوجوان خود را به این سمت هدایت نمیکنند.
مدیر امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه لازمه جذب اسپانسر را تبلیغات دانست و ادامه داد: تا زمانی که کارخانهداران و سهامداران شرکتهای بزرگ از تبلیغ کالای خود به شکل مطمئن از طریق رسانه یا حضور تماشاچی در فضای ورزشگاه اطمینان حاصل نکنند، هیئتهای ورزشی را پشتیبانی نمیکنند.
وی با تاکید بر اینکه برای هدایت و سازماندهی موفق تیمهای ورزشی باید برای جذب حامی مبادرت شود، اظهار داشت: در ورزش حوزه بانوان هیچگونه تضمینی برای برگشت سرمایه وجود ندارد، بنابراین کمتر کسی شهامت ریسک کردن و ورود به این حوزه را به دل خود راه میدهد.
انتهای پیام/61002/صا20/ظ1004