اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازدید نماینده بویراحمد و دنا از دستاوردهای نخبگان استانی

معاون بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید نماینده بویراحمد و دنا از دستاوردهای دو نخبه کهگیلویه و بویراحمدی در نمایشگاه بین‌المللی تهران بازدید کرد.

بازدید نماینده بویراحمد و دنا از دستاوردهای نخبگان استانی

حسین فرخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اکنون همه مسئولان استانی به خصوص نمایندگان مجلس برای پیگیری مشکلات نخبگان استانی همه توان خود را به کار بسته‌اند.

این مسئول افزود: نخبگان هم استانی در صورت حمایت از سوی مسئولان استانی در مجامع ملی و بین‌المللی استعداد درخشش را دارند.

معاون بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین منظور نماینده بویراحمد و دنا از دستاوردهای نخبگان هم استانی در نمایشگاه بین‌المللی تهران بازدید کرد.

فرخی ادامه داد: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه‌های آقایان بابک قبادی مخترع «دریچه ضد سرقت آب و منهول‌های فاضلاب» و علی‌صالح جعفری‌نژاد مخترع «سامانه کنترل از راه دور چراغ‌های راهنمایی» دو نفر از مخترعان استان که در بخش تجاری‌سازی جشنواره شرکت کرده بودند، از طرح‌های آنان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی از سوی مسئولان استانی و نمایندگان مردم در مجلس موجب دلگرمی نخبگان می‌شود، افزود: پی‌گیری مشکلات نخبگان و برآورده کردن نیازها و خواسته‌های به حق آنان در توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی دارد.

فرخی یادآور شد: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان کشوری در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام/2571/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول