اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان خبر داد

حضور 700 نخبه در جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان از حضور 700 نخبه در جشنواره قرآن نخبگان قرآنی خوزستان در این شهرستان خبر داد.

حضور 700 نخبه در جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامرضا خلیلی‌نیا ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: اینکه استان خوزستان در سال‌های اخیر همواره در بین استان‌های اول کشور در زمینه قرآنی بوده است اتفاقی نیست بلکه این امر نشان‌دهنده برنامه‌ریزی مدونی است که در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: این برنامه‌ریزی‌ها شامل برگزاری مسابقات شهرستانی قرآن، برگزاری کارگاه آموزشی برای نفرات برتر، سپس برگزاری مسابقات منطقه‌ای و مجددا اجرای کارگاه‌های آموزشی است که موجب می‌شود دانش‌آموزان خوزستانی با آمادگی مناسبی به این مسابقات اعزام شوند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: آبادان تاکنون دوبار میزبان جشنواره قرآنی بوده و حالا برای سومین بار قرار است این میزبانی را برعهده داشته باشد.

خلیلی‌نیا تصریح‌کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده حدود 700 نفر از نخبگان قرآنی استان خوزستان در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی اضافه‌کرد: بر این اساس برای اسکان و پذیرایی از این تعداد مهمان که در مدت سه روز در آبادان حضور خواهند داشت نیاز به 25 تا 30 میلیون تومان اعتبار است که در این خصوص صحبت‌هایی با منطقه آزاد اروند شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: تامین پنج دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب و فضاسازی و تبلیغات و تهیه و نصب بنر در سطح شهر توسط شهرداری آبادان، تامین هزینه هدایای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره توسط پالایشگاه و تامین هدایای نفرات برگزیده توسط پتروشیمی از مهم‌ترین خواسته‌ها و انتظارات برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره است.

خلیلی‌نیا ادامه داد: همچنین تامین هزینه داوری مسابقات جشنواره قرآنی توسط گمرک آبادان، تامین هزینه تبلیغات جشنواره از قبیل پوشش تصویری، عکس‌برداری، ساخت مستند و... توسط شرکت ایرانول، تامین هزینه عوامل اجرایی جشنواره توسط نیروگاه گازی آبادان و تامین هزینه‌های فوق برنامه توسط دانشکده نفت از جمله دیگر انتظارات برای برگزاری این جشنواره است. 

وی افزود: در کنار برگزاری این جشنواره محفل انس با قرآنی نیز با حضور یک قاری ممتاز بین‌المللی برگزار و کارگاه‌های آموزشی همچون مهدویت و پاسخگویی به شبهات نیز به عنوان برنامه‌های جنبی جشنواره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول