اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی در آبادان

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی سطح استان خوزستان در آبادان خبر داد.

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سیدمحمد مولوی ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای آموزش‌و پرورش آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: جلسه امروز شورای آموزش و پرورش مزین به موضوع قرآنی شده است.

وی افزود: به‌همین منظور نیز معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان برای بررسی و برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی استان در آبادان در این جلسه حضور دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی در آبادان فرصت مناسبی برای ایجاد فضایی قرآنی و معنوی در سطح شهرستان است.

مولوی تصریح‌کرد: شهرستان آبادان تاکنون دوبار تجربه برگزاری مسابقات نخبگان قرآنی در استان خوزستان را داشته و این تجریه مفیدی است تا دوره آتی را نیز به خوبی میزبانی کند.

وی اضافه‌کرد: شهرستان آبادان ظرفیت‌های مناسبی را برای میزبانی شایسته این جشنواره دارد و امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد میزبانی موفق جشنواره باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: در جشنواره نخبگان قرآنی خوزستان پیش‌بینی حضور 700 نخبه قرآنی در آبادان شده است.

وی افزود: زمان برگزاری این جشنواره نیز در اواخر اسفندماه و یا فروردین ماه خواهد بود که باید در این جلسه در خصوص زمان برگزاری تصمیم‌گیری کرد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول