اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

خدمات انقلاب به مناطق محروم غیرقابل وصف است

امام جمعه موقت لنده گفت: خدمات انقلاب به مناطق محروم غیرقابل وصف است.

خدمات انقلاب به مناطق محروم غیرقابل وصف است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا عصر امروز در جشن بزرگ انقلاب که به همت کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر در لنده برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای رسیدگی به حال محرومان و شخصیت بخشیدن به محرومان در جامعه شکل گرفته است.

وی افزود: حضور عشایر غیور کشور و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه موقت لنده گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب توجه به‌ خواست و اراده مردم بوده و امروز مسئولان در همه رده باید به رسیدگی به خواسته‌های عمومی مردم را در رأس امور خود قرار دهند.

الهی‌نیا تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردمی و با هدایت پیامبرگونه امام خمینی‌(ره) و رهبری مقام عظمای ولایت امروز به عنوان موفق‌ترین انقلاب در طول تاریخ بشریت ماندگار است و جاودانه شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی گنجینه با برکتی است که 35 سال دول استعماری درصدد نفوذ و رخنه در آن هستند ولی با وحدت و همدلی ملت و بصیرت تا به امروز خدشه‌ای به اقتدار نظام وارد نشده و امروز جهان ایران اسلامی را به عنوان یک ابر قدرت یاد می‌کند.

الهی‌نیا اذعان کرد: حضور ملت در صحنه‌های مختلف انقلاب دشمنان نظام را در بهت و حیرت قرار داده، به‌گونه‌ای که اتحاد و همدلی ملت آنان را به وحشت‌ انداخته است.

وی به یاوه‌گویی برخی از سران استکباری در خصوص ایران اشاره کرد و گفت: پاسخ همه یاوه‌گویی‌های دشمنان در 22 بهمن و با حضور ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی داده‌ خواهد شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با اشاره به حضور عشایر در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: عشایر، در تاریخ ایران، همواره حامی اسلام، نظام جمهوری اسلامی و علمای دین بوده‌اند.

الهی‌نیا با اشاره به جایگاه عشایر در سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری افزود: ارادت عشایر به اسلام و اهل بیت(ع) و انقلاب منزلت و جایگاه عشایر را در میان مسئولان نظام بالا برده و باید بر این جایگاه رفیع خود ببالند.

وی در ادامه به تبیین نقش عشایر در تحقق شعار سال پرداخت و گفت: عشایر با تولید در بخش‌های کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی در خودکفایی و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش نقش مهم و اساسی را دنبال می‌کنند.

الهی‌نیا تاکید کرد: باید بستر لازم برای معرفی تولیدات عشایر به جامعه در راستای اشتغالزایی و افزایش درآمد خانواده‌های این قشر فراهم شود.

وی در ادامه به توطئه‌های دشمنان برای انحراف و جدایی میان جوانان و انقلاب اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان ما باید با شناخت کامل برکات و نتایج و پیامدهای انقلاب اسلامی را رصد کنند و فریب رسانه‌های غربی را نخورند.

امام جمعه موقت شهرستان لنده خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی باید سال به سال باشکوه تر از قبل برگزار شود تا این میراث گرانبها به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

وی، غفلت در این عرصه را نابخشودنی خواند و عنوان داشت: دشمنان نظام با طرح و برنامه دقیق به دنبال بی رغبت کردن جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل دینی و عدم پایبندی آنان نسبت به انقلاب و ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند که در صورت غفلت مسئولان و خانواده‌ها به خواست خود می‌رسد.

الهی‌نیا تأکید کرد: بهترین راه جهت مقابله با بی بندوباری‌ها و آسیب‌های اجتماعی برقراری ارتباط جوانان با وصیت نامه شهدا و جانبازان و آزادگان است.

وی خاطرنشان کرد: همه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی مسئولیم و باید با تعلیم و تربیت درست و اسلامی نسبت به حفظ و حراست از این دستاوردها حرکت کنیم.

امام جمعه موقت لنده یادآور شد: خواهران با حجاب و رعایت کردن مسائل اعتقادی و شرعی که امروز مورد هجمه دشمنان واقع شده است به مقابله به تهدیدات برخیزند.

الهی‌نیا در پایان با اشاره به خدمات انقلاب به مناطق محروم، متذکر شد: انقلاب اسلامی در طول 35 سال گذشته خدمات غیر قابل وصفی را به مناطق محروم ارائه داده ولی می‌طلبد مسئولان در ارائه این خدمات به مردم کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/82013/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول