اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم:

نخبگان علمی و دانشجویان به وظیفه خود در برابر انقلاب عمل کنند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم گفت: انقلاب اسلامی ایران ودیعه‌‌ای است که از جانب خدا به دست ما به امانت سپرده شده که دانشجویان و نخبگان علمی باید آن را به دست امام زمان (عج) برسانند.

نخبگان علمی و دانشجویان به وظیفه خود در برابر انقلاب عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیرحمزه مهرابی شنبه شب در حاشیه افتتاح دومین جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه علمی کاربردی استان قم ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ودیعه الهی است که به دست ما سپرده شده است.

وی تصریح کرد: جوانان دانشجو و فرهیختگان علمی باید تلاش کنند تا این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) برسانند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم با مقدس دانستن انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: برای پیروزی این انقلاب جوانان بسیاری تلاش کردند و خون پاکشان بر روی زمین ریخت تا امروز ما در سایه این انقلاب بیاساییم.

مهرابی در بخش دیگری از سخنان خویش به برگزاری دومین جشنواره ورزش‌های همگانی دانشگاه علمی کاربردی اشاره و بیان کرد: این دوره از جشنواره نیز مانند دوره گذشته با حضور دانشجویان جوان، متعهد و با اخلاق در حال برگزاری است.

وی اذعان داشت: همدلی و صمیمیت دانشجویان ورزشکار در برگزاری این دوره از جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویی نتیجه مطلوبی بر جای می‌گذارد و موجب می‌شود که مسابقات پرنشاط‌تری را در سال آینده شاهد باشیم.

انتهای پیام/78005/ن20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول