اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

امدادرسانی 5 هزار پلیس در برف گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از امدادرسانی پنج هزار نفر پلیس در بحران برف در این استان خبر داد.

امدادرسانی 5 هزار پلیس در برف گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی بعد از ظهر امروز در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی گیلان با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهدا با نثار خون خود اقتدار و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی استقلال و خودباوری ملت ایران را مرهون مجاهدت‌های امام (ره) عنوان کرد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کوچک‌ترین ابتکار و نوآوری در کشور وجود نداشت.

قائدرحمتی با بیان اینکه حضور جمهوری اسلامی ایران در تصمیم‌گیری‌های جهانی تاثیرگذار است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها حضور مقتدرانه دارد.

فرمانده انتظامی گیلان به جایگاه ویژه این استان در ابعاد انتظامی و امنیتی اشاره کرد و گفت: گیلان از جایگاه ویژه‌ای به واسطه دینداری و اعتقاد مردم برخوردار است.

وی با تاکید براینکه جرایم سخت و خشن از ابتدای امسال تاکنون در استان اتفاق نیفتاده است، بیان کرد: گیلان در جرایم خرد از میزان کمتری نسبت به دیگر نقاط کشور برخوردار است.

قائدرحمتی گیلان را استانی گردشگرپذیر خواند و یادآور شد: با توجه به حجم مسافرت‌ها شاهد کاهش تصادفات در جاده‌های استان هستیم.

رئیس پلیس گیلان با اشاره به راه‌اندازی پلیس فتا در استان، خاطرنشان کرد: پلیس فتا در راستای مقابله با تهاجم دشمن در فضای مجازی راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه از فعالیت پنج هزار نفر پلیس در برف گیلان خبر داد و اظهار کرد: 500 واحد پلیس عملیات امداد و نجات و روان‌سازی ترافیکی در بارش برف فعال بودند.

قائدرحمتی اقدام‌های پلیس در بارش برف را خوب توصیف کرد و گفت: دو بالگرد ناجا برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در گیلان مستقر شده است.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول